Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla får notis om sänkningen oavsett om du boostar varan eller inte.Om jag far en grej ute på boost på vinted och några har gillat- markera den, ser de allihop om jag sänker priset på varan?
Jäklar! Vilket flyt!La ut en säljtråd på tyg igår, löjligt billigt. Har nu tre Ikeakassar med paket att posta imorgon.
Fick sålt en bilbarnstol idag också, la ut på annons i morse och kl 16 var den såld och hämtad. Perfekt liksom!
La också ut fyra buntar med gamla stickmönstertidningar som jag hittade i en låda. Sålda på Vinted inom ett par timmar.
Det är när det är såhär lättsålt som det är kul att rensa!![]()

Funderar på om jag borde ge Vinted en chans - mina kläder verkar inte alls gå att sälja på Tradera.. samtidigt känns det lite läskigt med en ny plattform, av någon anledning. Ni som säljer på Vinted, är ni nöjda?
Jag tycker den är bra, men inte perfekt.Lägger till: nöjda med plattformen, alltså. Jag är gravt allergisk mot alla former av strul!
Lägger till:Lägger till: nöjda med plattformen, alltså. Jag är gravt allergisk mot alla former av strul!
Jag tycker den är bra, men inte perfekt.
Minimal kontakt med köparen, men kundtjänsten (AI) är smått värdelös om det skulle bli något strul.
Tack och lov har det varit väldigt lite strul, jag har sålt många hundra grejer och det har strulat på en handfull.
Jag säljer främst på vinted nu och bara enstaka grejer på blocket och tradera.