Det jag är mest orolig för är nog just att något ska strula och jag behöva betala tillbaka och krångla.. Sånt som jag känner mig helt trygg med inte ska hända med Tradera (jag skickar enbart spårbart och oftast försäkrat, och då ska jag "klara mig" enligt villkoren även om paketet t ex kommer bort). Får sätta mig och läsa igenom villkoren..
Mitt intryck är att just kläder och sånt verkar gå mycket mycket bättre på Vinted - det jag har uppe på Tradera nu har legat uppe flera gånger och det är verkligen nästan oanvända och helt oanvända plagg för typ ett par tior per plagg (hade velat ha ut liiiite mer egentligen..en hundring för en oanvänd klänning med prislapp, typ 700-900:- nypris, hade varit trevligt!).
Lägger till: Alltså "råd att förlora"..det är väl lite en definitionsfråga, men det är just det jag upplever att jag inte behöver oroa mig för på t ex Tradera. Jag säljer ju, istället för att bara dumpa på second hand, för att få igen lite pengar liksom - noll sugen på att bli blåst på pengar pga plattformens villkor t ex

. Vill få in lite pengar till alla utgifter som är nu i år!