Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.

Såg nu att bilden inte kom med. Det är ju liksom ingen liten högAlltså, jag älskar min faster, men hon vägrar sluta sticka saker till mig! Jag skänkte en hel kasse till kattloppisen och idag fick jag dettaJag bor i Blekinge! Jag behöver inte hundrafemtioelva stickade strumpor!
![]()
Har du någon Ukraina insamling i närheten? Min lokala lilla tygaffär har bland annat just insamling av stickade sockor.Såg nu att bilden inte kom med. Det är ju liksom ingen liten högNågon som behöver?
Visa bifogad fil 189054
Jag ska kolla! Annars går det säkert att lämna till Lions. Allt (utom att slänga för det har jag verkligen inte hjärta till!) är ju bättre än att de ligger här i en låda och bara är i vägenHar du någon Ukraina insamling i närheten? Min lokala lilla tygaffär har bland annat just insamling av stickade sockor.
Prova vinted !Jag ska kolla! Annars går det säkert att lämna till Lions. Allt (utom att slänga för det har jag verkligen inte hjärta till!) är ju bättre än att de ligger här i en låda och bara är i vägen
Jag har fortfarande vinted på semesterläge för jag har inte orkat ta tag i det. Jag har sålt några strumpor där tidigare (kan ni föreställa er hur många par strumpor, vantar och mössor jag har fått vid det här laget när jag har både sålt, tvingat på familjemedlemmar X antal plus skänkt en hel kasse?!), men jag fick bara 20kr/paret så då skänker jag nog dem hellre till någon insamling för jag orkar inte jobbet just nu.Prova vinted !
Jag tycker mig uppfatta att hemstickat fått ett värde igen. Även om det nog inte är några stora summor.
Btw, älskade lappen på disktrasorna![]()