Annonsera mera VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Under kategorin att avla på allt. också svårt att veta vilken ras, eller det kanske inte är viktigt om det är ett russ eller ardenner?

"Någon som vill låna ut sin hingst för betäckning i några veckor på bete med mitt sto? Skriv info om hingsten i pm ,jag finns i Kronobergs län "
 
Under kategorin att avla på allt. också svårt att veta vilken ras, eller det kanske inte är viktigt om det är ett russ eller ardenner?

"Någon som vill låna ut sin hingst för betäckning i några veckor på bete med mitt sto? Skriv info om hingsten i pm ,jag finns i Kronobergs län "
Såg också den. 👎
 
Bara jag som undrar över att träna ett trettonårigt sto som aldrig gått trav till monté? "Väldigt snabb", det är de flesta travare i tävlingstrav, betyder inte att den har en chans mot andra travare. Personen söker även räddninhshästar, som är exempelvis vanvårdade eller missförstådda (billiga) som ska rehabiliteras och sedan gå i en mindre verksamhet. Säljer fler hästar, av ändringar i familjen och söker samtidig nya...
 

Bifogade filer

  • 20200424_182531.jpg
    20200424_182531.jpg
    91,6 KB · Visningar: 296
Bara jag som undrar över att träna ett trettonårigt sto som aldrig gått trav till monté? "Väldigt snabb", det är de flesta travare i tävlingstrav, betyder inte att den har en chans mot andra travare. Personen söker även räddninhshästar, som är exempelvis vanvårdade eller missförstådda (billiga) som ska rehabiliteras och sedan gå i en mindre verksamhet. Säljer fler hästar, av ändringar i familjen och söker samtidig nya...

Sådags att börja träna travhäst ett år efter att hon blivit för gammal för att få starta. :up:
 
Mycket vacker, snäll och spänstig Dartmoor hingst tar emot ston för betäckning.
Löshoppad med mycket god teknink.
Välkomna att höra av er vid frågor.

Bild på en uppställd häst med rosett i tränset. Inget namn eller stam eller meriter eller ifall han är godkänd. Priset saknas också,
 
Kan någon förklara för mig vad tömkörningstyglar är? 50kr, ser ut som tömmar, och borde man inte ha just tömmar till TÖMkörning? :banghead:
(Ja, jag vet att det nog bara blivit lite fel.)

Tömkörningstyglar antar jag är de tyglar som är extra långa (typ till bakdelen på hästen) och som man tömkör med från marken, bredvid hästen.
Det är min gissning iallafall.
 
Tömkörningstyglar antar jag är de tyglar som är extra långa (typ till bakdelen på hästen) och som man tömkör med från marken, bredvid hästen.
Det är min gissning iallafall.
Det är ju möjligt, tycker det ser ut som vanliga tömkörningstyglar men jag kan ha fel :)
 

Bifogade filer

  • 20200425_182050.jpg
    20200425_182050.jpg
    78,4 KB · Visningar: 220
Någon som säljer ett föl som fortfarande ligger i magen korsning PRE/Lusitano .
Detta är beskrivningen av stammen, bara bilder på hästarna. Inga namn, meriter eller annan beskrivning.

Bilder:
Betande häst = Mamman
2 hästar = mamma och pappa pappan närmast kameran
 
Hen som la ut en treårig ponny, förvisso ser den helt okej och rätt rar ut i ridfilm på skritt och trav. Det är en liten kallblodstravare.

Inget fel i det, men sen dyker exakt samma häst, exakt samma annons osv upp - men nu är ras angivet som ridponny...
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 802
Senast: ako
·
Hästmänniskan Har inte skrivit här inne på hästforum på några år sedan jag sålde min häst men nu måste jag bara skriva av mig. Jag har som sagt inte...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 247
Senast: Sirap
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 350
Senast: Sirap
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 499
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp