En förmedlare, eller hästhandlare eller vad man nu ska kalla det, som fullkomligt sprutar ut annonser med världens snällaste hästar som "just nu" eller "för närvarande" står i Ungern. Häst efter häst efter häst som är precis det så många letar efter: snäll och trygg i all hantering och ridning, passar som familjehäst eller verksamhet eller om ryttaren är osäker. Såklart skadefria, lättlastade osv. På en förhållandevis låg prisnivå.
Jag har såå svårt att tro att det kan stämma att denna förmedlare har hittat så många perfekta hästar, men vad vet jag. Själv känner jag bara att om det låter för bra för att vara sant så är det det. Konstigt nog hittar jag inget "skvaller" om den förmedlaren... Annars brukar det ju snabbt skrivas varningar om det är någon oseriös.
Jag har såå svårt att tro att det kan stämma att denna förmedlare har hittat så många perfekta hästar, men vad vet jag. Själv känner jag bara att om det låter för bra för att vara sant så är det det. Konstigt nog hittar jag inget "skvaller" om den förmedlaren... Annars brukar det ju snabbt skrivas varningar om det är någon oseriös.