Årets bästa flughuva?

Förstår att Rambo är poppis med vajern i, men finns det ingen billigare variant än 500:-. Blir lite väl dyrt när man har fler än en häst.
 
Förstår att Rambo är poppis med vajern i, men finns det ingen billigare variant än 500:-. Blir lite väl dyrt när man har fler än en häst.
Jag är väldigt nöjd med Shires. Stortsett alla i stallet kör på dom. Prisvärda och ser bra ut efter tvätt. Ser inget större behov att köpa rambo huvan :)
 
Min häst tog av sig Ramboluvan nästan direkt dag ett 😅 Men nästa gång fick den sitta kvar längre! Bortsprättad kardborre över nosen så känns den bra.

Igår bytte jag till lycrahuvan från Busse med separata ögon efter att ha haft dem inlämnad och fått bandet runt nosen borttaget. Då satt den lagom runt nosen även när han åt. Får se hur den funkat :)

Provade Shiresluvorna. Den största var för stor och den mindre var för liten. Köpte Rambo i cob, sprättade bort den hårda kardborren och sätter den så löst det går och den funkar bra! Så härligt!

Busseluvan gick sönder nästan direkt i nätet. Har beställt två till o får se hur de hållet. Ramboluvan verkar tålig så borde försöka köpa en till i cob begagnad. Skönt att ha två för att lätt kunna tvätta.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Man skall höra mycket för öronen trillar av. Senaste påståendet jag har hört är att betfor enligt en bekant inte skulle vara bra för...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 626
Senast: MiniLi
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 446
Senast: Fiorano
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
8 543
Mat Som några av er nog redan har förstått har jag lite matfobi och har svårt för mat som KAN vara äcklig på något vis. Jag har ofta noga...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 979
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp