Bukefalos 28 år!

Augustikampen 2007 på Husbyöhn!

Sv: Augustikampen 2007 på Husbyöhn!

Jag såg er på husbyöhn :D men bilderna var också jättefina :bow:
 
Sv: Augustikampen 2007 på Husbyöhn!

nu finns det bilder på stormurs hemsida!:D
 
Sv: Augustikampen 2007 på Husbyöhn!

Men om jag inte har fel så var dom som vann dessutom Stormurs styrelsemedlemmar?

Var inte med på tävlingen så jag kan inte bedömma om placeringarna var rättvisa - men kan det inte vara så att man är en bra ryttare och får till bra resultat även om man sitter i en styrelse?
 
Sv: Augustikampen 2007 på Husbyöhn!

Var inte med på tävlingen så jag kan inte bedömma om placeringarna var rättvisa - men kan det inte vara så att man är en bra ryttare och får till bra resultat även om man sitter i en styrelse?

Jo det är klart, men det var ju inte att vara en bra ryttare som tävlingen gick ut på. Dessutom om man kollar på bilderna från tävlingen så är det mest dom som är med. Det får mig att verkligen hålla med en i stallet som kallade det hela för "tävlingen för inbördes beundran".
 
Sv: Augustikampen 2007 på Husbyöhn!

Jasså, förstod inte att du menade maskeraden!
Jag håller med om att det inte var så mycket bilder på alla ekipage. Tyckte själv att sista Bamse ekipaget var vansinnigt roligt! Kanske fel på fotografen?
 

Liknande trådar

Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 977
Senast: Habina
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 485
Senast: zarmino
·
Övr. Hund Nu är anmälan till MyDog öppen. Vilka ska ställa? Stå i montrar? Besöka? Tävla? Vad tycker ni om flytten av datum? Mig passade flytten...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 551
Senast: Tora
·
Anläggning Jag funderar på inackordering och behöver hjälp att bolla lite.. Förutsättningar: Tre egna hästar (två shetlandsponnys, en stor) på...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
12 162
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp