Bukefalos 28 år!

Barnvagn till större barn

Sv: Barnvagn till större barn

Har du fler barn eller tänkte du köra 2-åringen i 4 år till? Jag blev alldeles för nyfiken för att inte fråga.
 
Sv: Barnvagn till större barn

Haha nä, men vi ska väl försöka få ett syskon inom något/några
år o vagnen är då tänkt att använda till syskon oxå ;)
 
Sv: Barnvagn till större barn

*Kl*

Nu är vagnen (BJ City Elite) beställd, så nu hoppas jag verkligen att vi blir nöjda, för jag vill inte behöva betala frakten för att skicka tillbaka den. Finns ingenstans där vi kan kolla på den innan vi köper den via nätet :crazy:

Men de jag läst om den, gör att jag tror och hoppas på att vi kommer bli jätte nöjda. :laugh::banana:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Hej! Jag letar efter en barnvagn men det är ju ta mig fasiken omöjligt. Jag kan ingenting. Vill att det ska vara stabil nog att ha på...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
9 693
Småbarn Jag trodde nog jag skaffat min sista barnvagn då vårt sista barn är 1.5 år och vi haft grejor sedan innan. Nu verkar dock vår gamla...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: ako
·
Småbarn Min 6 månaders kille väger 12 kg, kanske växer han ikapp vikten eller så fortsätter han öka. Det vanligaste är att det avtar när de blir...
Svar
14
· Visningar
5 270
Senast: Ajda
·
L
Gravid - 1år Jag och sambon är ute i god tid (bf först i mitten av aug-10) och bara kikar runt lite allmänt på vad som finns i barnvagnsväg. Vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 125
Senast: Luden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp