Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dåså, jag kan säga så mycket som att de känner definitivt igen mig. Halva inne då eller?![]()
Det brukar jag också göraJag kom på att jag brukar visst spana lite på kvinnor på passenFramför allt kvinnor i 40-50-årsåldern som är snygga och vältränade, jag tänker att så vill jag också se ut vid den åldern! Det motiverar mig
![]()
Exakt!
Det är inte röven, utan sittbenen som bestämmer hur bred sadeln behöver vara. Eftersom mannen är normen i cykling (likt cirka resten av världen) behövs det ofta bytas sadel.
Damsadlar är inte lika sluttande, utan de är platta och nästan lite skålade medan herrsadlar har mer "kulle". Dessutom har de den där mycket praktiska gropen (ibland hålet) som gör att våra ladyparts inte behöver trängas och skavas.![]()
Hahahaha!Sen blev min cykel stulen/vandaliserad men de kanske kände samma sak som mig. Jag hittade nämligen cykeln sen, helt förstörd, med sadeln avskruvad men kvarlämnad på platsen.![]()
Jag kom på att jag brukar visst spana lite på kvinnor på passenFramför allt kvinnor i 40-50-årsåldern som är snygga och vältränade, jag tänker att så vill jag också se ut vid den åldern! Det motiverar mig
![]()