Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Förutom det som redan är sagt, så får du ju även hälsovinster även om vikten står still. Framförallt träningen ger ju även mer "osynliga" resultat. Hoppas du snart hittar peppen igen och att du får lön för mödan!

Kl
Nu har jag helg :) ska "bara" få ner alla prover i mitt bagage (kan bli spännande) och ta mig hem till Stockholm.

Barnledig nu, velar lite om jag ska dra och simma, springa, styrketräna (gjorde jag lite i morse, så gott det gick med två vildar hemma :p ) eller göra ingenting :p

En lite "töntig" låt som jag brukar springa till är "I Can" med Blue. Gillar just orden "I can, I will, I know I can", och så kan jag sjunga med :D

Dagens träning blev 5 km springa. Planen var att lunka på i typ 7 min/km vilket gick bra första kilometern men sen lyckades jag öka tempot lite lite för varje km vilket blev lite jobbigt mot slutet. Nåväl, dryga 34 minuter är jag ändå nöjd med.

Förhoppningsvis kan jag få till ett pass på söndag också och då ska jag nog köra lite intervaller så att jag får springa av mig lite :p

Hahaha, ja just när jag springer så är det inte så mycket sjungande utan mer att jag flåsar ut orden :rofl:

Mimar också till musiken när jag springer :D
Sjunga med vågar jag inte, någon kan ju höra :p

Nu har jag simmat 600m :)
Hur skönt som helst! Väntar på att en dusch ska bli ledig nu, finns bara två och båda är okuperade av två tonåringar ;) tar evigheter innan dem är klara ju :p

Vad duktigt kämpat! Jag ska banne mig ut och springa eller gå idag. Ska bara vänta tills det blir lite svalare ute!

Jättebra jobbat! :)
Se nu till att fredagsmyset inte blir massa godis(själv har jag precis ätit en kaka...) och se till att lägga dig mer nöjd med denna dagen än gårdagen! :)

kl

Fortfarande sjukt opepp på att träna så nu behöver jag er hjälp! Skriv vilken låt ni ÄLSKAR att springa till (eller annan låt med bra takt), musik brukar nämligen kunna peppa mig lite :)

Har en jättebra springlista! Mina favoriter där är;

The Hives - walk idiot walk
Veronica Maggio - jag kommer
Kings of Leon - sex on fire
Movits! - Sammy Davis jr
Movits! - fel del av gården
Movits! - äppelknyckarjazz
Movits! - fel del av gården
Matchbox twenty - how far we've come
Billy Idol - rebel yell
Billy idol - white wedding
Billy idol - dancing with myself
Outcast - hey ya
Bruce Springsteen - born to run
My chemical romance - the sharpest lives
My chemical romance - house of wolves
Lars Winnerbäck - idiot
The sounds - living in america
The sounds - hit me
The sounds - seven days a week
The sounds - like a lady
Nickelback - something in your mouth

Houseartister som avicii, guetta och SHM tycker jag har för dålig hastighet (bpm) i sina låtar för att man ska få bra takt i benen av dem. Måste vara lite fart i takten i låtarna.

Åh ett Billy Idol fan! :D Dog flickdöden lite när jag såg honom live förra sommaren haha

Jag lyssnar ofta på min vanliga metal när jag tränar, typ Rammstein/Dimmu Borgir/Pantera/grejer med rejält tryck ;)
Men det är ju inte för alla, så därför rekommenderar jag punk!

The Clash: Jimmy Jazz, Clash City Rockers, Train in Vain, London Calling tex

Snabbare låtar av Imperiet

Typ alla Ebba Grön

Tack :)
Har tränat lite (väldigt lite) styrka idag, simmat och så gick sambon och jag en sväng på 6km nu ikväll också. Så är mycket nöjdare idag än igår, dock astrött nu :p

Typ kl

Jag gillar den här nyare varianten av "spinnin round", typ ny poppig variant. Ingen aning om artist men har haft den på spinningen. Ni vet den här "you spin me right round baby right round, like a record baby right round right round".

Annars säger jag prodigy!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 121
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 489
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 127
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka