Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Duktig du är :)

Kollade just på endo hur jag tränat den här veckan.

Måndag: Simmade 500m
Transportgick 1.04km till och från badet
Tisdag: Gick 5.56 km på 1 timme ungefär och körde lite styrka på morgonen.
Onsdag: Gick 4.86km men sprang lite där också.
Blev fyra etapper på 0.70km, 0.64km, 0.49km och 0.60km :p
Anar en viss förbättring idag ;)
Torsdag: Blev bara en promenad på 1.74km då
Fredag: Simmade 600m och gick 6km :p
Lördag: Gjorde absolut ingenting :p
Gick hem från svärföräldrarna iof, hur långt det är vet jag inte.
Söndag: Sprang 3.91km, gick 2.28 km ungefär och körde lite styrka i förmiddags. Sugen på att gå ut och gå nu igen :p

Nu när man har kommit in i det här och är igång sas, då kan man ju inte sitta still alls istället. Det kryper ju i en till slut. :p
Måste säga att jag är galet nöjd med den här veckan :)

Grattis till milen!
Bra jobbat! :)
Skönt när man bara springer sådär och allt bara rullar på.

Tassen: nio timmar är ju jättebra :)

Tack! Längtar till att den är klar, vilken lättnad att kunna träna utan att noja! :)
Mirre: Jag ska göra en TVT-O för urinvägsinkontinens. Äntligen! :D

Zass: Fan vad du är grym!! Woop wooop! :banana: :banana: Snabb är du också!

Åh men grymt jobbat!!!! Gud vad du är duktig :bump: Förstår att du är glad, är ju som värsta milstolpen (höhö)!! Grymt!

cili - helt missat att dina tights kommit! Inte alls hängt med i diskussionen kring dem, vad är du nöjd med och mindre nöjd med? Kul att se en bild iaf!

För det första är dom i fel färg. Dom ska vara mörklila/ljuslila (byt alltså bara orange mot ljuslila så stämmer färgen).
Sen sitter strecken på sidan för långt bak (så det ser ut som om man består av en enda jättestor främre lårmuskel ungefär)

I övrigt är det mest passformen som ska fixas till :) Just nu upplever jag dom som lite för höga i midjan, Medium känns som Large och dom är lite sladdriga vid knäna. Men det ska fixas till, tänker inte beställa hem massa tights som jag inte är helt nöjd med :)

Jag är nöjd med materialet och dom känns välsydda! Himla sköna att ha på sig!

kl

TACK för alla grattis och hejarop! :banana: Är riktigt riktigt nöjd och känner mig taggad inför den fortsatta träningen för Tjejmilen. Måste dock säga emot Mammas, särskilt snabb är jag inte men det kommer kanske :D

Min träningsvecka är jag också nöjd med, i alla fall löpningen. Hade gärna fått in ett cykelpass till och lite mer styrka men men.

Måndag: 9,05 km promenad
Tisdag: 5,35 km löpning, 1,5 km promenad
Onsdag: 3,3 km löpning, 35 min styrka
Torsdag: 5,43 km promenad, 23,35 km cykel
Fredag: 5,01 km löpning, 2,72 km promenad
Lördag: 5,32 km transportcykling
Söndag: 10,03 km löpning

Totalt 23,69 km löpning vilket är rekord med mycket :D

Du har ju kommit igång nu Mirre, härligt! Håller med om att det är skönt när man liksom längtar efter att röra på sig :)

Ja just det, hur gick det med era mål för juni månad? Och har ni några nya för juli?

Jag hade tre mål för juni:

*Löpning + promenader 125 km - Klarat! Landade på 138 km tror jag, kom över 125 redan i fredags.
*Klara av att springa 7 km utan att stanna - Klarat! Och med råge i och med dagens pass. Men två gånger har jag då sprungit 7 km eller mer.
*Gå ner 1 kg - Inte klarat... Har stått mer eller mindre still hela månaden, men det får jag vara nöjd med för jag har inte orkat bry mig om maten utan fokuserat på träningen.

Mål för juli:

*Löpning + promenader 125 km
*Förbättra mitt PB på 5 km, vill komma under 32 minuter
*Springa milen minst två gånger utan tidspress
*Gå ner till 68 kg (vilket borde vara knappt ett kilo)

Jag tror att mitt mål för juni var att hålla igång. Och det har jag gjort, även om det blev lite vila i början för knäet. Så mål uppnått :D

För juli blir målet att springa 3 gånger i veckan!

KL

Jag ska visst springa Göteborgsvarvet nästa år :D

KL

Här är min vecka:

Måndag: 7,8 km mtb (tekniskt!)
Tisdag: 4,68 + 1,72 km promenad
Onsdag: 5,03 km promenad
Torsdag: 3,44 km promenad
Fredag: - (månadens första vilodag!)
Lördag: 2,64 km promenad + 30 minuter hemmaträning + 2,72 km joggintervaller
Söndag: 40 minuter styrketräning + 5,36 km promenad + 11,79 km mtb

img_20130630_214558_51d08cec9606ee2516c58816.jpg

img_20130630_214742_51d08ced9606ee248de5096f.jpg

5d763ab8e19111e28c1022000a9e08e0_7_51d08cf0e087c35c63c49891.jpg

d7233698e1b111e2b3da22000aa804fa_7_51d08cf2e087c35cb0c1a27c.jpg

Fy faan vad du är bra!!!! Och så jäkla söt:):love:

Sen fattar jag inte att du kan springa till prat utan att tröttna;)

Jag kommer inte riktigt ihåg mina mål:D

Men jag har som mål att fortsätta träna och må bra, egentligen vill jag ha som mål att göra något varje dag men det känns som jag inte kommer klara det målet och det är trist att ha ett mål jag inte tror jag klarar av:(

Tack snälla du! :)

Hahaha du låter precis som min sambo :D Han tycker det är helt obegripligt. Men jag tycker det är vad som funkar absolut bäst när jag ska springa långt men inte så fort. Jag distraheras av att jag vill höra fortsättningen på historien så jag tänker inte lika mycket på hur långt det är kvar eller så. När jag springer till musik så tröttnar jag, det blir bara som ett bakgrundsljud. Kanske att jag inte har satt ihop den ultimata spellistan än ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 115
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 486
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 127
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka