Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

KL

Men shiiit vad ni är duktiga!! På att skriva i tråden, men framförallt på att träna!!! Duktiga ni är som orkar springa över en mil, och ni andra som håller så högt träningstempo!!

Jag har inte besökt gymmet på flera veckor, men har åtminstone spottat upp mig till en fjärdeplats i utmaningen vilket jag är nöjd med. Om två dagar åker jag till australien och får väl där försöka hitta en rutin med promenader, jogg och hemmaträning med styrka, för jag kommer nog inte ha tillgång till gym. men jag blir galet inspirerad av tråden att fortsätta hålla igång träningen! Vikten håller sig stabil, men har ätit för många kalorier för att gå ner nåt. äter upp det jag tränar för, men det gör inget just nu, är nöjd med att lyckas hålla det!

Heej :)

Det är sådär faktiskt. Sliten sen i helgen, fortfarande uppblåst och inte nöjd med kropp och vikt, haha.
Men jag har haft en bra helg i alla fall. Dock är det ingen höjdare att gå och lägga sig kl 5 en söndagmorgon... Jag börjar bli för gammal för sånt!
:p

Själv då? Allt väl så här en måndagmorgon?

Tack! :D

Jag är också kär i den här tråden, satt precis och läste vikttråden på S och konstaterade jag gillar träningsfokuset mer än viktfokuset. Å andra sidan vet jag inte om det är så mycket mer nyttigt psykiskt sett att vara fokuserad på träning än viktnedgång? Jag känner att jag själv lätt blir lite för hooked upp på träning snarare än välmående (och viktnedgång förra gången jag gick ner i vikt), men det är ju för att det är så jag funkar. :p

Jag har fortfarande träningsvärk i muskeln som sitter mellan axeln och triceps, går sådär att peppa inför bodyumppasset då. Men planen: Gå upp till 5-kgshantlar i axellåten! :D

Skönt med en bra helg, hoppas du känner dig bättre i kroppen snart :)

Här är det bra, är ledig och har typ inget att göra men heller inga pengar så det är väl lika bra ;) Men mycket tid att träna! Och plugga till omtentan... :meh:

Jag börjar också bli gammal ;) Jag är sliten sen i fredagskväll. :P

God morgon!

Den här måndagen bjuder på antingen gym eller löpning. Ikväll ska jag ut och äta skaldjur nere i hamnen här. Ska bli supermysigt!

Lite offtopic: Jag har försökt att låna ut min häst under vinterhalvåret för min stallkompis kommit in på Hólar. Och nu har jag blivit erbjuden ett jätteflott sto till nästa år när hon är avvand vid fölet. Vet inte om jag ska låna ut min för längre tid och ha henne ett tag. åååh. vad svårt. Tänkte ju vara hästledig ett tag!

Det är mycket som händer i livet nu. Mycket förändringar. Men försöker hålla i träningen iaf :)

KL

Jag har också joinat nu. :D
Och så måste jag visa min roliga runda från igår:

sistajunoi_51d1455ee087c35cf2e429c4.jpg

Det var den klart bästa cykelturen hittills, jag var trött i benen efter veckans träning - men mycket modigare än förut. Så himla skönt och alldeles fantastiskt härligt. :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 114
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 486
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 127
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka