Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Förändringar behöver ju inte vara dåliga, tvärtom! Man ska våga och hänga med själv också bara.

Mammas: Jo det antog jag, tänkte om det var en del av fusket (eller misstag?).

kl
Mål för juli:
- Komma tillbaka till rutiner med träning 4-5 gånger/vecka (den här veckan undantagen).
- Börja gå ner i vikt igen.
- Vandra.

Har för övrigt fortfarande hysterisk träningsvärk, har idag fått anstränga mig för att inte andas in mygg och har återigen konstaterat att jag älskar mina Haglöfsbyxor (måste köpa nya bara som inte är så slitna och 3 nummer för stora).

20130629_155642_zpsf26e65c2.jpg

Nya träningskläderna förresten :) Linnet och under syns knappt en chockrosa sportbh. Nöjd!

Snyggt :D

Ja förändringar kan vara bra med.

*knapp*
En timma på gymmet bröst, rygg, armar och mage. Nu är jag slut! Ska snart ut och äta middag med kompisen. Ska bli riktigt mysigt. Skaldjur bjuds det på idag.

Jag har varit ute på ett lätt pass med en vän, 5 km avverkades med blandat springa och gå. Vännen har precis börjat springa så hon fick styra helt. Mest gå blev det, men också ca 15x30 sek intervaller i 5-6 min/km. Ganska lagom pass för mig, hade väl egentligen inte tänkt springa idag igen men var ändå lite sugen så det här passade mig utmärkt :D

Låter som ett lagomt pass! :)

KL

Blev inget springa igår. Det blir idag istället!

Så nu sitter jag och halvsover i soffan, var bara tvungen att äta när jag kom hem annars hade jag svultit ihjäl. Så nu kan jag inte springa förrän vid 8-halv 9 och jag undrar hur jag ska kunna hålla mig vaken tills dess. En liiiiiten powernap kan väl inte skada? :D

Har inte tränat alls på två veckor och inte sprungit på 2 och en halv. Blir najs att komma igång igen! Ska köra på denna vecka och nästa, veckan efter det åker jag utomlands så då blir det en vilovecka igen.

Ja precis lagom :)

Skönt att få komma igång igen! Ta på dig springkläderna nu så har du ingen ursäkt sen :D

Ja precis lagom :)

Skönt att få komma igång igen! Ta på dig springkläderna nu så har du ingen ursäkt sen :D

Jag kommer inte hem förrän om ungefär 45 minuter så det går inte ;)

Men jag går fan inte och lägger mig idag utan att ha varit ute och sprungit! No excuses. 2 kilometer ska jag banne i mig klara av!!

Jahaaaaa :p Nä nä, 2 km klarar du lätt! Det behöver inte gå fort men bara du fixar det så kan du vara nöjd! :bump:

Har gjort 60 squats idag också som en nätt liten uppvärmning eller nåt.

Nu ska jag gå hem och byta om och sen ut och jogga en svängom. Whopppppp :D

Kör hårt! :D

Jag körde crosstraining (kollade inte upp barnpassningen på gymmet - de hade stängt denna veckan och nästa där jag skulle köra bodypump. Det var bara att gå ut i bilen och snabbt kolla upp vilka gym i närheten som hade roliga pass och barnpassning utan sommarstängt.) Crosstrainingen gick bra, mycket parövningar som jag körde med en stenhård tjej, askul. Sedan var det bara att ladda om inför Grit-passet 5 h senare - det gick mindre bra. Hade liksom noll kräm, det var bara snortungt och asjobbigt. Men ja, nu vet jag att crosstraining och grit inte är att rekommendera att köra samma dag, om man inte kör dem direkt efter, då kan det nog funka. :)

Lite OT: Nu ska jag snart gå för att skrubba mig inför morgondagen, iih, lite nervig börjar jag bli. Tyvärr har min vän jag skulle få skjuts av blivit sjuk och inte haft det i åtanke där hon låg på sjukhuset, så fick veta det ikväll. Kollade upp kollektivtrafiken och då skulle jag gå hemifrån strax efter 5 för att hinna. Min syrra och mamma är bortresta, pappa och min bror jobbar, min svägerska jobbar, svärmor har en trasig bil... Men aja, det löste sig så jag slipper gå upp 4:30 iaf, skönt! :)

Nu får ni träna på så bra nu när jag ligger hemma och tycker synd om mig själv! ;)

Instämmer i hejakören :)

Kan någon ge mig en spark i röven, så jag gör styrketräningen någon gång :p

Låter lite väl tufft med båda de passen på en dag :p Jag ska tänka på dig imorgon! Det kommer gå bra :)

Jag håller tummarna för att det går snabbt och smärtfritt imorgon:)

Kl
En liten promenad på 3 km blev det idag. Alltid något:)

All tid och energi man lägger på att fysiskt aktivera sig räknas, det viktigaste är att göra något. I långa loppet kommer det där "något" att utvecklas till något mer.

*kl*

30 km cykling blev det för mig ikväll, 64 minuter. Innan sommaren är slut ska jag ta den på under timmen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 092
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 482
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 124
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?