Blodgivarutmaningen!

Jag skulle hemskt gärna hänga på men i min stad då jag är ett ufo som har en mycket åtråvärd blodgrupp, men FÅR inte lämna blod då jag har haft allvarliga allergiska reaktioner! 😩
Men ville mest säga: bra initiativ! :up:
 
Jag har velat lämna blod i många år, men får aldrig. Är det inte tatuerad, piercad eller medicin så är det att jag haft sex eller magsäcksopererad och äter järn. Så tyvärr kan inte hänga på trots att jag vill :(
 
Såg precis att blodbussen inte kommer till området förrän 20 januari. Om det nu är brist är det lite synd.
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 119
Senast: Acto
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 945
Senast: Sel
·
Samhälle I Sverige då... Jag vill med 4 pers åka från Malmö till Umeå. Kollat flyg vilket skulle gå på 20 000 kr tur och retur. Det är inte...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 748
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Jag har lite lösa funderingar kring sjukperiod och krav på sjukintyg (från dag 8). Vilka frånvarodagar räknas? Vad jag förstår räknas...
Svar
4
· Visningar
632

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp