Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har också haft en miljard hinder men testat någon eftermiddag då och då. Det var först denna helgen det liksom kom en öppning om tre dagar i rad utan några direkta måsten. Känner mig lite taskig mot sonen som har blöja ibland och bara brallor ibland. Måste ju vara en del att tänka på när man är van vid att bara kissa när det själv faller en in. Så, hög igenkänning på det där med att det alltid dyker upp något och att man liksom inte får till kontinuiteten!Här är det ständigt något som kommer i vägen.. Är det inte besök så ska vi iväg på något. Jag försöker få med maken på båten men han verkar inte nappat än.. och göra det själv när jag jobbar går ju inte. Det är ändå maken som är hemma mest om dagarna.
Jo det är ju det, det känns inte schysst att vara blöjfri ibland och ibland inte. Måste ju bli förvirrande? Eller så tolkar en in för mycket som vanligt.Vi har också haft en miljard hinder men testat någon eftermiddag då och då. Det var först denna helgen det liksom kom en öppning om tre dagar i rad utan några direkta måsten. Känner mig lite taskig mot sonen som har blöja ibland och bara brallor ibland. Måste ju vara en del att tänka på när man är van vid att bara kissa när det själv faller en in. Så, hög igenkänning på det där med att det alltid dyker upp något och att man liksom inte får till kontinuiteten!
Trist att du inte får med mannen. Du får gömma blöjorna när du drar hemifrån.![]()
Om inte annat gör det säkert processen längre. (Att de liksom måste fundera på om det går att kissa rakt ut eller inte varje gång det är dags.)Jo det är ju det, det känns inte schysst att vara blöjfri ibland och ibland inte. Måste ju bli förvirrande? Eller så tolkar en in för mycket som vanligt.
Ja jag får testa att gömma blöjorna![]()

ÅI torsdags sa min dotter bara, nu är jag stor och då har man trosorSen dess helt blöjfri, även på natten! Några olyckor i helgen som var, sen har hon varit helt torr och gått på toa!
![]()
Däremot utnyttjar hon ju det här med, för hon blir SÅÅ kissnödig när vi läst klart och släckt för kvällen, och när hon vaknat och tycker det är morgon....Åvilken cooling! (Alltså jag tror ju att det bästa konceptet är när idén kommer från de själva.) Grattis och så himla skönt för er!
Ja till slut måste det ju gå tänker jag. Det känns bara lite hopplöst just nu.
Fattar. Och ja, det kommer att gå!Ja till slut måste det ju gå tänker jag. Det känns bara lite hopplöst just nu.