Brukar ONS äta frukost?

tott

Trådstartare
Ja, ni ser frågan. Brukar ons bli kvar och äta frukost och vila lite på soffan?
 
Sv: Brukar ONS äta frukost?

Det är nog väldigt olika! En del hänger kvar lite, kanske trivs med personen de gått hem med, och "avslutar" med morgonhäng. Andra kanske tycker att det var fett dumt att de hängde med hem, och smyger iväg under småtimmarna..
 
Sv: Brukar ONS äta frukost?

Alltså, om det är någon du har svårt att bli av med så hota med polis.;)

Nej tvärtom! Analyserar... :crazy:
Det skulle bara vara ett ons, men han blev kvar på (sen) frukost och ända till em - utan kroppskontakt dock.
 
Sv: Brukar ONS äta frukost?

Nej tvärtom! Analyserar... :crazy:
Det skulle bara vara ett ons, men han blev kvar på (sen) frukost och ända till em - utan kroppskontakt dock.


Han kanske är blyg nykter :)

Mitt "ONS" blev kvar på frukost och jag ville då inte ha mer kroppskontakt :o då jag tyckte att detta var ur Världen...men det betydde ju inte att jag inte gillade killen utan för att jag "bestämt" att han var ett ONS ...

Det är ung ett halvår sen nu :p

Klart killen gillar dig annars hade han dragit som en avlöning ..
 
Sv: Brukar ONS äta frukost?

Ibland har dom stannat och ibland inte. Har jag följt med killen hem har det varit samma men oftast så har jag dragit tidigare.
Några ggr har vi trivs med varandra så jag har stannat en dag extra, men då bara för att ha sex. Men då har vi käkat tillsammans och glott lite på tv och duschat ihop.
 
Sv: Brukar ONS äta frukost?

Jag tycker att det hör till vett och etikett att bjuda sitt ONS på frukost.

Om ONS:et inte kändes trevligt alls, brukar det väl snarare gå hem under natten, inte sova kvar?

Jag tycker inte att det hör till vett och etikett att ett ONS hänger kvar till efter lunchdags.
 
Sv: Brukar ONS äta frukost?

Nu handlade inte min fråga riktigt om vett och etikett, utan jag försöker klura ut lite vad det är/var frågan om. Jag själv har inte varit med om ett ons som blir kvar till eftermiddagen - men jag gillade det :)




...och önskar att det blev fler gånger, trots att vi innan snackade om att det "bara är det här"
 
Sv: Brukar ONS äta frukost?

Jag tycker att det hör till vett och etikett att bjuda sitt ONS på frukost.

Om ONS:et inte kändes trevligt alls, brukar det väl snarare gå hem under natten, inte sova kvar?

Jag tycker inte att det hör till vett och etikett att ett ONS hänger kvar till efter lunchdags.

Fat å andra sidan kanske ONS:et inte blir ett ONS... Min grabb o jag trodde nog att det bara var så , men sen blev det inte riktigt som vi tänkt oss
 
Sv: Brukar ONS äta frukost?

Fat å andra sidan kanske ONS:et inte blir ett ONS...

Jag är helt på din linje. Men frågan gällde ju vad ONS brukar göra. Inte vad blivande partners brukar göra. (Att man sen inte alltid vet om en person är ett ONS eller en blivande partner, är ju som det är. Time will tell, helt enkelt.)

Tott: Jo, jag förstod av senare inlägg i tråden att din fråga egentligen inte gällde vad ONS brukar göra, utan att du snarare ville ha något slags tolkningshjälp. Vad gäller hur ONS:et ser på saken, finns det ju dock bara en sak att göra: fråga henom.
 
Sv: Brukar ONS äta frukost?

Vad gäller hur ONS:et ser på saken, finns det ju dock bara en sak att göra: fråga henom.

Det kommer att visa sig tids nog, men medan jag väntar på det så frågar jag lite här.
Trasslar så lätt in mig i mina egna funderingar...fastän jag försöker att inte göra det :banghead:
 
Sv: Brukar ONS äta frukost?

När jag följt med någon så hade jag endast stannat för frukost om jag faktiskt var intresserad av ngt mer. Annars sticker jag så fort snubben somnat:p.

Tillägg: Jag tar ALDRIG med ett ons hem just för risken att inte bli av med karln:D.
 
Sv: Brukar ONS äta frukost?

Trasslar så lätt in mig i mina egna funderingar...fastän jag försöker att inte göra det :banghead:

För att slippa det, hade jag ju rekommenderat att du testade att prata med den person det gäller. Vad kan vi säga, som inte den personen bättre kan ge klarhet i, menar du?
 
Sv: Brukar ONS äta frukost?

Förstår vad du menar, men det här är mitt sett att hantera det.
 
Sv: Brukar ONS äta frukost?

Jag är helt på din linje. Men frågan gällde ju vad ONS brukar göra. Inte vad blivande partners brukar göra. (Att man sen inte alltid vet om en person är ett ONS eller en blivande partner, är ju som det är. Time will tell, helt enkelt.)

Tott: Jo, jag förstod av senare inlägg i tråden att din fråga egentligen inte gällde vad ONS brukar göra, utan att du snarare ville ha något slags tolkningshjälp. Vad gäller hur ONS:et ser finns det ju dock bara en sak att göra: fråga henom.


fast då tänkte jag så att eftersom han stannade länge att han kanske är intresserad av mer än just ONS.. inte vet jag , men om jag tyckte om nån skulle jag vilja stanna längre , eller dra fort.
 
Sv: Brukar ONS äta frukost?

Jag har tom blivit bjuden på frukost av killens FÖRÄLDRAR ;) Fast vi hade inte haft sex.

Sen både ja och nej... Har stannat på frukost osv flera gånger när jag sovit över (brukar för killens osis inte alltid resultera i sex för att jag följer med hem ;) )

Men oftast har det inte blivit nåt
 
Sv: Brukar ONS äta frukost?

När jag följt med någon så hade jag endast stannat för frukost om jag faktiskt var intresserad av ngt mer. Annars sticker jag så fort snubben somnat:p.

Samma här (fast jag kan dra innan han somnat med) och jag "förväntar" mig detsamma av mannen om vi är hos mig. Vanligt ONS = uuuuut så fort som möjligt.
 
Sv: Brukar ONS äta frukost?

Jag som aldrig haft något ons är nyfiken på hur artighetsfraserna låter när man lämnar varandra?

Låtsas man sova väldigt tungt?
Pussas, kramas och säger "tack och hej"?
Drar klyschan "Vi hörs/jag ringer" fast man tänker motsatsen?

Känns inte det hela krystat/stelt/pinsamt när det är över, när kåtheten är avlägsnad?


Om jag hade haft ons skulle jag troligen gått hem till honom/tagit in på hotell, och jag hade smugit iväg när han somnat.
 
Sv: Brukar ONS äta frukost?

När jag hade ONS föredrog jag att gå hem till honom och sedan dra när han somnat för att slippa pinsamheter. Jag har varit med om att de haft svårt att fatta att de ska gå och några har kommit tillbaka och velat träffas mer, men de som var ONS hade jag sällan något intresse av att träffa mer och tyckte bara att det var jobbigt om de dök upp igen. :cautious:

Jag brukade inte äta frukost hos dem och ville eg inte bjuda på frukost heller, så ibland låg jag bara kvar och väntade på att han skulle gå eller om han inte hade vett att sticka så frågade jag om han ville ha frukost innan han gick. :p

Nån sa att han skulle ringa och jag brukade svara "visst". En snokade reda på mitt telnr och ringde verkligen men han blev rätt sur när jag inte ville ses mer. :o
 

Liknande trådar

Mat Ja, som rubriken säger, vad åt ni till frukost idag, och vad äter ni vanligtvis? Skillnad på helg och vardag?
3 4 5
Svar
88
· Visningar
2 899
Hemmet Jag har en luftvärmepump som jag har påslagen denna vinter. Den låter illa. Ofta när jag sitter vid datorn som är precis under den, så...
Svar
12
· Visningar
482
Senast: bettysmatte
·
Fritid Jag tänkte att det hade varit roligt med tråd där vi kan ge varandra tips och idéer på semesterkänsla i vardagen nu under sommaren...
2
Svar
24
· Visningar
2 055
Senast: Kakis
·
Mat Nästa vecka kommer jag behöva äta en rejäl måltid lite snabbt på eller alldeles i närheten av centralstationen i Stockholm. Jag har...
Svar
9
· Visningar
751
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp