Brukar ONS äta frukost?

Sv: Brukar ONS äta frukost?

Men då har du gjort ett väldigt bra val som slutat dricka!

Det har jag :)

Idag dricker jag ett glas vin eller tar en drink nån gång då och då men det är inte speciellt ofta. Har inte druckit en droppe alkohol sen i maj förra året men det blir en drink eller två nu när jag åker på semester om några veckor.
Såna mängder funkar fint, men ren sprit lär jag inte dricka igen.
 
Sv: Brukar ONS äta frukost?

Jag som aldrig haft något ons är nyfiken på hur artighetsfraserna låter när man lämnar varandra?

Låtsas man sova väldigt tungt?
Pussas, kramas och säger "tack och hej"?
Drar klyschan "Vi hörs/jag ringer" fast man tänker motsatsen?

Känns inte det hela krystat/stelt/pinsamt när det är över, när kåtheten är avlägsnad?


Om jag hade haft ons skulle jag troligen gått hem till honom/tagit in på hotell, och jag hade smugit iväg när han somnat.

Jag brukar säga "Tack för i natt, hej då", när jag går från ONS :angel:
 
Sv: Brukar ONS äta frukost?

Jag brukar säga "Tack för i natt, hej då", när jag går från ONS :angel:

Jag också :p
Skulle ABSOLUT inte vilja stanna på frukost. Om det nu mot förmodan skulle vara någon jag kan överväga att träffa igen vill jag ändå HEM, duscha, sova och bli människa igen istället för att sitta i morgonandedräkt, i gårdagens smink och kläder och ha någon slags halvstel konversation med en helt främmande bakfull människa över en...macka? Nja.

Någon enstaka gång har jag haft någon med hem till mig, och gud vad jag bara vill att han ska gå på morgonen, helst innan. Jag gillar inte att sova ihop med killar jag inte har känslor för och kan bli äcklad om han försöker gosa eller hålla om mig tex. Sex går bra men det är bara för att jag är full. Jag är lite störd...
 
Sv: Brukar ONS äta frukost?

*kl*

Såg mitt ons igår och han verkade inte sugen på fler frukostar...:meh:
 
Sv: Brukar ONS äta frukost?

Som någon skrev i en annan tråd, vilket jag tyckte var väldigt bra -
"Ett ONS är alltid bara ett ONS, allt annat är en bonus".

Troligen rätt nära sanningen, i början av ett seriöst förhållande går man kanske oftast en annan väg till sängkammaren. Men jag förstår att det känns tråkigt såklart!
 

Liknande trådar

Mat Ja, som rubriken säger, vad åt ni till frukost idag, och vad äter ni vanligtvis? Skillnad på helg och vardag?
3 4 5
Svar
88
· Visningar
2 899
Hemmet Jag har en luftvärmepump som jag har påslagen denna vinter. Den låter illa. Ofta när jag sitter vid datorn som är precis under den, så...
Svar
12
· Visningar
482
Senast: bettysmatte
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 977
Senast: Sel
·
Fritid Jag tänkte att det hade varit roligt med tråd där vi kan ge varandra tips och idéer på semesterkänsla i vardagen nu under sommaren...
2
Svar
24
· Visningar
2 055
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp