Buke, hur gör ni i följande sms-situation?

Sv: Buke, hur gör ni i följande sms-situation?

Min far är sån som inte svarar alls på grejer om det inte finns en väldigt konkret fråga med. Jag tycker det är något enormt irriterande. Ändringar av tid är typiskt en sån grej där jag vill ha ett "ok" att människan har fått informationen ifråga. Det kan ju bli rejäla missförstånd annars.
 
Sv: Buke, hur gör ni i följande sms-situation?

Skulle ha skickat en bekräftelse på att jag fått informationen och sen sagt om den nya planen passar mig eller inte.
 
Sv: Buke, hur gör ni i följande sms-situation?

Jag hade absolut förväntat mig ett svar om jag skrivit ett sådant sms och jag hade även svarat om jag mottagit ett sådant.
 
Sv: Buke, hur gör ni i följande sms-situation?

För det första vill jag bara tillägga att det är svårt att avgöra eftersom man inte känner personen och vet hur den uttrycker sig.
Men jag hade svarat så personen vet att smset har kommit fram.
 
Sv: Buke, hur gör ni i följande sms-situation?

Jag hade absolut svarat på ett sådant sms, hade jag varit avsändaren hade jag också förväntat mig ett svar. Det enda jag egentligen inte svarar på är sms som till hundra procent inte kräver ett svar, typ ett "okej".
 
Sv: Buke, hur gör ni i följande sms-situation?

Jag hade svarat "okej!" eller liknande. Inte så svårt och jag vet att jag själv hade uppskattat det.
 
Sv: Buke, hur gör ni i följande sms-situation?

Jag hade själv velat ha svar just för att veta att det nått fram.
Svarar även på sådana sms för att den som skriver ska veta att det nått fram :)
 
Sv: Buke, hur gör ni i följande sms-situation?

Ja precis, oerhört irriterande när folk inte svarar på sånt som har med tid/möten att göra.

Uppfattar TS sms som en klar fråga som åtminstone förtjänar ett "ok" som svar.
 

Liknande trådar

Relationer Hoppas nån klok utifrån kan se klart på min situation. Jag började skriva med en kille från tinder i september. Han visade stort...
Svar
18
· Visningar
7 378
Senast: Josseliten
·
Relationer Just nu är jag bara ledsen över situationen som uppstått. Jag har jobbat på samma jobb i några år och trivs jättebra, främst då jag...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
16 143
Senast: QueenLilith
·
Relationer Jag är en gammal användare, med helt nytt konto för anonymitet. Känner mig så otroligt rådvill och vad kan vara bättre än att fråga i...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
22 120
Senast: Petruska
·
H
Relationer Hej, har ett litet eller rättare sagt stort problem. För några månader sedan träffade jag en kille på mitt jobb. Han är många år yngre...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
63 073
Senast: Hemlig21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp