Corona i stallet - Ulvlek

Jag har funderat men snöat in på ffa LenaH. Medges. Och eftersom inte LenaH var uppe till Lynch nu så tänkte jag att du ligger bra till att vara ond också pga Sammantaget i leken. Hur röster och teorier lagts
Hemlig kan också vara ond men har mer känsla på er två faktiskt
Och som sagt. Jag vill hellre Avgöra än stå vid sidan om när jag kunde
Avgöra när det står 2-5? Då lär du veta betydligt mer än vad jag vet
 
Avgöra när det står 2-5? Då lär du veta betydligt mer än vad jag vet
Jag tror du vet mer än mig om det.
det enda jag gick på var det sambandet mellan dig och LenaH jag kunde se
Henlig kan fortfarande vara ond. Men i mitt pussel kände jag mig säkrare på dig.
Tillägg. Jag hade lagt en uddaröst och att ändra den till någon med mer än en röst är väl ändå att visa vilja att avgöra mer än att totalt stå utanför
 
Ursula som är skötare står bara och gapar vid det nya anslaget på stalldörren aldrig i livet att jag tänker göra det mot stackar Brunte.

"i har tyvärr haft ett fall av Covid i stallet och måste sanera stall, hästar och utrustning. I varje hästs sköthink finns en liter handsprit som ska användas för rengöring av hästen, var noga med slemhinnor, ingen del får missas, varken ögon eller skap.

Ursula springer i vredesmod upp på läktaren. Tjallarna fnissar och plockar ner den korkade uppmaningen. Tänk vad lättlurade vissa är.

Snurrfian var Ursula bybo.
 
Ursula som är skötare står bara och gapar vid det nya anslaget på stalldörren aldrig i livet att jag tänker göra det mot stackar Brunte.

"i har tyvärr haft ett fall av Covid i stallet och måste sanera stall, hästar och utrustning. I varje hästs sköthink finns en liter handsprit som ska användas för rengöring av hästen, var noga med slemhinnor, ingen del får missas, varken ögon eller skap.

Ursula springer i vredesmod upp på läktaren. Tjallarna fnissar och plockar ner den korkade uppmaningen. Tänk vad lättlurade vissa är.

Snurrfian var Ursula.
Men vad fan? :crazy:
 
Får ulven måste väl röstat på hemlig i tråden också om jag räknat rätt?

Borde isåfall vara Niyama som är fårulv((om inget ruskigt osannolikt inträffat dl2)
 
hmm om båda dolda rösterna var på snurris så kan fårulven röstat på snurris om följaren röstade på hemlig

Det här är krångligt.🤪
 
Jamen dåså - då är hemlig ulv med största säkerhet och antagligen också LenaH
Dag DL4
19.13 hemlig röstar på Snurrfian
20.23 qitis röstar på LenaH
20.44 Snurrfian röstar på hemlig
20.58 cirkus röstar på hemlig
21.04 Niyama röstar på hemlig
21.07 LenaH röstar på hemlig
21.10 Elo röstar på hemlig
21.23 glömmerallt röstar på Snurrfian
21.30 qitis ändrar röst till Snurrfian

hemlig 5
Snurrfian 3
LenaH 1

Edit: Jag har kollat på datorn, Qs röst är 21.30 enligt bukeklockan.

HEY HEY HEY - Glömmerallt röstade på hemlig!
 
hmm så

För att jag röstade på hemlig? Eller för att heffas lista är fel och du tror den kan ha påverkat lynchreultatet?

Ja - jag tycker att hemlig också ska dö ;)

Det borde blivit 6-2
bort med fårulvens röst på hemlig- på med den på snurrfian 5-3 och om goda lyan röstat på Snurrfian så är det ändå 5-4 med flest röster på hemlig
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 729
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 321
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 903
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 837
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • GVFÖ 2024
  • Att bjuda någon?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp