Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ju provat att dejtat män med barn och det går verkligen inte.
Tappar tålamodet direkt när det inte går att vara varken spontan eller planera utan en väldans massa anpassning från min sida hela tiden.
Ja jag fattar det helt. Men tänkte att det får vi prova i alla fall. Än så länge är det ändå relativt smärtfritt. Mest (???) för att jag slipper vara inblandad.
 
Ja jag fattar det helt. Men tänkte att det får vi prova i alla fall. Än så länge är det ändå relativt smärtfritt. Mest (???) för att jag slipper vara inblandad.

Ja, prova ska man ju såklart göra.
Sen tänker jag att det beror på hur mycket och vad man vill ha.
Räcker det att ses varannan vecka så är det ju bra. Är man beredd att stiga åt sidan för barnen och har tålamodet att anpassa sig så fungerar det säkert bra.

Jag vill ju vara Queen of fucking everything så då fungerar det inte 😅
 
Var längesedan jag skrev här. Dejtade ju en arbetsnarkoman i somras som jag tyvärr fick känslor för. I slutändan blev det inget och jag mår fortfarande dåligt över honom. Vi ”försökte” i höstas igen en gång men han mår för dåligt av att dejta hette det. Deprimerad är han, stressad osv osv. Jag tror inte riktigt det är hela storyn men men, ledsen blev jag i alla fall. Försöker gå vidare men klarar inte av att dejta seriöst så det blir att träffa folk för sex bara. Känns väl okej ändå, men ledsen som sagt...

Känns väldigt svårt att gå vidare men tänker att tid läker sår. På något sätt kommer jag över det, någon gång. :)
 
Oväntat, fick precis ett sms från militär1 (om ni minns?)
"Hej där, hur står det till med dig?🙂"

Har skrivit till honom tidigare (samt tagit bort numret) att jag vill träffa nån som jag faktiskt betyder något för...

Nu skrev han
"Haha, det låter ju inte allt för bra. Typ samma för mig.
Så har du lyckats hitta den rätta ännu?🙂"

Så genomskinligt att han bara vill ligga :D
 
Ja, prova ska man ju såklart göra.
Sen tänker jag att det beror på hur mycket och vad man vill ha.
Räcker det att ses varannan vecka så är det ju bra. Är man beredd att stiga åt sidan för barnen och har tålamodet att anpassa sig så fungerar det säkert bra.

Jag vill ju vara Queen of fucking everything så då fungerar det inte 😅
Haha jaa, jag hade ju gärna varit det också. 😎 men i brist på att ha hittat någon annan som intresserar mig (och som är intresserad) får jag nöja mig med att bli behandlad som en lite mindre ofta. 😂
 
Nu skrev han
"Haha, det låter ju inte allt för bra. Typ samma för mig.
Så har du lyckats hitta den rätta ännu?🙂"

Så genomskinligt att han bara vill ligga :D

Jag tackade ja till slut...
Bättre att ha fokus på nåt annat än F iaf, skrev att jag absolut inte kan lova sex, beror på hur det känns.
 
Jag ogillar egentligen att ha tillfälliga förbindelser. Det blir lite desrruktivt.
Samt att jag skrev till honom för några månader sen att jag ville träffa nån som sagt.
Så strunta i att ha det då om det är destruktivt? Om du nu inte vill träffa honom så gör inte det?
 
Jag tycker ändå det låter som att ni har en bra kommunikation runt det som är jobbigt. Jag tror det blir bra. Slå inte på dig själv för jag är övertygad om att SP tycker att du är toppen
Tack, och ja, jag tror du har rätt. :) Varje gång vi har kommunicerat kring något som skavt så har det gjort att vi kommit ett snäpp närmare varann. Så blev det även nu.
Jag fattade att det inte alls handlade om att han tyckt jag varit hämmad eller att vi haft tråkigt, utan det handlade om honom själv och att han haft svårt att uttrycka sina behov, vad som får honom att komma lättare o.s.v. och han tycker det är skönt att han nu vågar börja öppna upp mer om det. Han har också visat vad det framför allt handlar om och det är inte alls några grejer jag har nåt emot, så det kommer att bli bra det här! Kommer bli lättare för mig med att kommunicera kring sånt här nu när vi kommit igång tror jag. :)

Vi var så lättade båda två efter detta, och sen tog vi med en glöggtermos och stack på långpromenad och var sådär löjligt kära och glada. Vad fint det är att få känna så här. :love: (De tre orden som gått på repeat i huvudet på sistone är för övrigt sagda flera gånger om nu).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
200 730
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 807
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
38 329
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 151
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp