Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Appropå längd (shit is maybe going to hit the fan)
Men flera har påpekat att jag är för lång på badoo. ”du använder inte klackskor va? För du är redan lite för lång för att vara tjej”:crazy: t.ex
Jag är 1,68 och aldrig hört detta innan?
Personer har väl sin egen smak men 168cm som kvinna lär inte ses som att vara för lång generellt.
 
Här firas inga jävla högtider, JAG flyttar dit om jag ska behöva genomlida midsommarfirande 😁 Vi är tursamt nog icke-firare bägge två.

Han är en keeper. Det enda vi inte kan enas om är Rammsteins storhet...

Rammsteins storhet är ju inte diskutabelt 😱😍

Men så himla härligt att läsa om er 😍

Appropå längd (shit is maybe going to hit the fan)
Men flera har påpekat att jag är för lång på badoo. ”du använder inte klackskor va? För du är redan lite för lång för att vara tjej”:crazy: t.ex
Jag är 1,68 och aldrig hört detta innan?

Jag är också 168! Känner mig alltid störst. Fast jag och @Bison har ju konstaterat att vi har lite storhetsvansinne där 😂
 
Fast måste du dra det där till att bli en fråga om könsnormer? Hade jag varit lesbisk hade jag ändå velat ha en längre partner, jag är också lite kortare och tycker att det är praktiskt med någon som når längre än vad jag gör 🤷‍♀️

Ja alltså när jag har tjejkompisar över som är långa brukar jag be dem. Lite fånigt att jag ska dra fram en stol och klättra med en lång person som står bredvid och tittar på 😂
 
Ja alltså när jag har tjejkompisar över som är långa brukar jag be dem. Lite fånigt att jag ska dra fram en stol och klättra med en lång person som står bredvid och tittar på 😂
Haha men precis! Jag kan ju inte bara ha en partner med en snygg utsida, han måste vara praktiskt byggd också :angel: Typ längre än mig men inte så lång att han slår i taket, bredare än mig men inte så bred att jag måste byta ut mina vanliga dörrar mot ladugårdsdörrar, och gärna så att jag kan låna hans kläder men inte tvärtom :D
 
Haha men precis! Jag kan ju inte bara ha en partner med en snygg utsida, han måste vara praktiskt byggd också :angel: Typ längre än mig men inte så lång att han slår i taket, bredare än mig men inte så bred att jag måste byta ut mina vanliga dörrar mot ladugårdsdörrar, och gärna så att jag kan låna hans kläder men inte tvärtom :D

V kan ha mina kläder 😂
Jag kan ha hans överdelar, vi har samma storlek i våra klubbjackor 😅
Jag är alldeles för bred om röven för att få på mig hans byxor.
Jag är byggd som ett mumintroll, han är en jävla ninja 😒😂
 
Fast måste du dra det där till att bli en fråga om könsnormer? Hade jag varit lesbisk hade jag ändå velat ha en längre partner, jag är också lite kortare och tycker att det är praktiskt med någon som når längre än vad jag gör 🤷‍♀️
Fast det handlar om könsnormer. Tror det är extremt sällan någon på riktigt väljer en partner av det rationella skälet att den når till översta hyllan. Isf skulle jag vilja veta hur den definierar attraktion, och varför de flesta kvinnor tycker det är attraktivt med någon som når högt upp medan män gärna vill ha någon som inte mår långt upp..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
200 903
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 812
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
38 356
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 156
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Kön kattungar 4st
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Vad är rätt
  • Dressyrsnack 17
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp