Ibland känner jag att jag verkligen har låga nivåer på vad jag blir glad över, haha! Vi skrev lite nu på morgonen, och jag nämnde att jag har svårt att hinna ned innan jag ska iväg på en resa och i vändande meddelande får jag ett förslag på en annan helg när det händer en grej. Jag är så förbaskat trött på att alltid komma med förslag på datum, aktiviteter och att lösa saker, så att bara få ett litet "jag vet att du också tycker om det här, vill du komma över till det" blir en liten lättnad över att inte komma med tusen förslag om att ses!Tror jag skrev tidigare i tråden om att jag fått upp kontakten med en person jag dejtade innan mitt ex. Han var här i helgen och vi hade det fantastiskt roligt tillsammans! Dock har jag insett att jag är en person som gärna chattar typ hela tiden, varje dag, medan han inte alls är så.. Jag är sån med i princip alla. Skriver dagligen med familj, vänner osv. Så här är det verkligen en "jag-grej" och jag får inte börja överanalysera varför han inte skriver så mycket. Livet hörrni!