Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden nr 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
En tanke som dök upp angående dejting och hundar och katter - är det flera än jag som har problem med att djuren vill vara med in på sovrummet när man bjuder hem en date....?! 🙄 Min ena katt står och klösar på sovrumsdörren och jamar, lite jobbigt faktiskt... 🙈
Haha, nu har varken jag eller pojkvännen några djur.
Men en tidigare pojkvänn hade en rottweiler. Jättetrevligt hund. Hon visste dock att jag var mer lättförhandlad än pojkvännen. Var han där blev hon skickad till soffan, la jag mig i sängen någon minut innan kom tiken och tydligt deklarerade att hon ville ha fotändan på sängen. Vilket hon fick :o
När det var dags för annat i sängen så fick hunden alltid ett grisöra i vardagsrummet för att lämna oss ifred 😁
 
En tanke som dök upp angående dejting och hundar och katter - är det flera än jag som har problem med att djuren vill vara med in på sovrummet när man bjuder hem en date....?! 🙄 Min ena katt står och klösar på sovrumsdörren och jamar, lite jobbigt faktiskt... 🙈

Jag bor i en etta utan dörrar mer än ut och till badrum, sex sker överallt 😁 Katten och hunden får vara var det vill, de är inte så intresserade av oss när vi har sex.
 
En tanke som dök upp angående dejting och hundar och katter - är det flera än jag som har problem med att djuren vill vara med in på sovrummet när man bjuder hem en date....?! 🙄 Min ena katt står och klösar på sovrumsdörren och jamar, lite jobbigt faktiskt... 🙈
Mina har velat vara med någon gång när jag bott i en etta och inte kunnat stänga ut de. De har snabbt lärt sig att det inte är så kul och väntar till det är färdigsexat med att kräva kel :D
Katter överlag brukar ju inte gilla stängda dörrar. Har du testat lämna öppet och se vad som händer?
 
Mina har velat vara med någon gång när jag bott i en etta och inte kunnat stänga ut de. De har snabbt lärt sig att det inte är så kul och väntar till det är färdigsexat med att kräva kel :D
Katter överlag brukar ju inte gilla stängda dörrar. Har du testat lämna öppet och se vad som händer?

Ja, särskilt denna katt blir alltid jättebesviken om man stänger någon dörr.... Dock problematisk när man råkat träffa en kille som är rädd för katter.... :cautious:
 
Jag har äntligen frågat E om hon vill sova över på fredag och hon ville gärna. Hon har hintat några gånger tidigare om att hon gärna sover över men jag har pratat bort det. Jag har känt att jag vill ha så få saker som möjligt att sakna när det tar slut.
 
En tanke som dök upp angående dejting och hundar och katter - är det flera än jag som har problem med att djuren vill vara med in på sovrummet när man bjuder hem en date....?! 🙄 Min ena katt står och klösar på sovrumsdörren och jamar, lite jobbigt faktiskt... 🙈
Gud vad irriterande! Jag hade hund förut men hon var aldrig intresserad av vad vi höll på med. Hon la sig och vilade någon annanstans.
 
Jag har äntligen frågat E om hon vill sova över på fredag och hon ville gärna. Hon har hintat några gånger tidigare om att hon gärna sover över men jag har pratat bort det. Jag har känt att jag vill ha så få saker som möjligt att sakna när det tar slut.
inte bra att planera för vad man ska göra när det tar slut, men jag förstår dig så väl
 
Haha, nu har varken jag eller pojkvännen några djur.
Men en tidigare pojkvänn hade en rottweiler. Jättetrevligt hund. Hon visste dock att jag var mer lättförhandlad än pojkvännen. Var han där blev hon skickad till soffan, la jag mig i sängen någon minut innan kom tiken och tydligt deklarerade att hon ville ha fotändan på sängen. Vilket hon fick :o
När det var dags för annat i sängen så fick hunden alltid ett grisöra i vardagsrummet för att lämna oss ifred 😁

Ett grisöra?
Hur snabba var ni egentligen :confused:
Min lilla vovve drar i sig ett sånt på 5 min. Ett rottis sväljer det väl på 4 sek. Kan inte ha blivit så mycke hankypanky där :D
 
Ett grisöra?
Hur snabba var ni egentligen :confused:
Min lilla vovve drar i sig ett sånt på 5 min. Ett rottis sväljer det väl på 4 sek. Kan inte ha blivit så mycke hankypanky där :D
Eller hur 😁

Vi ser till att vätska upp samt äta nått innan, och ha snacks i och dricka i rummet för påfyllning efter hand som det behövs. För "telefonsex". Irl är värre 😂

Mina hundar himlar med ögonen och lämnar rummet. De har lärt sig att jag fräser åt dem om de pockar på min uppmärksamhet i de situationerna 😳🙄
 
Eller hur 😁

Vi ser till att vätska upp samt äta nått innan, och ha snacks i och dricka i rummet för påfyllning efter hand som det behövs. För "telefonsex". Irl är värre 😂

Mina hundar himlar med ögonen och lämnar rummet. De har lärt sig att jag fräser åt dem om de pockar på min uppmärksamhet i de situationerna 😳🙄

Särbon hade katt när vi blev ihop. När det blev lite livat i sängen försökte han lägga sig i ett hörn men om det fortfarande var för mycket rörelse så gav han upp och gick någon annanstans :rofl:
 
En tanke som dök upp angående dejting och hundar och katter - är det flera än jag som har problem med att djuren vill vara med in på sovrummet när man bjuder hem en date....?! 🙄 Min ena katt står och klösar på sovrumsdörren och jamar, lite jobbigt faktiskt... 🙈

Hahaha, fick upp ett minne nu! 🙈😂 Jag och exet hade precis träffats, och dejtat kanske max 10 gånger? Vi var hembjudna på grillning och lite vin hos min kompis och hennes kille, och jag hade med mig min hund. Kvällen flöt på jättebra och vi hade det supertrevligt!

När det sen blev läggdags och vi kröp ner i en väldigt låg säng, och började kyssas lite så hade hunden sitt huvud i våran höjd ungefär. Och han börjar pipa... Jag säger åt han att gå och lägga sig, men han sitter kvar och glor. Pipet går över till ett ylande (🙈) och killen börjar bli lite besvärad, och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vi sov nere i källaren som var ett enda stort rum, så fanns ingenstans att stänga han ute.

Vi gör ett tappert försök till att iaf få lite hångel gjort, med en hund som sitter och stirrar och yyyylar, men..... När hunden sen släpper en brakskit så det smattrar i korkmattan, då bryter vi ihop bägge två! O_o:rofl:

Killen frågade sen om jag kunde lämna hunden hemma nästa gång vi blev bortbjudna. ...🙈🤣
 
Varför byter man nummer om man inte är intresserad av att ses igen?
Smsade lite med lördagskillen i söndags. Sen tyst...

Skrev igår kväll och frågade om han ville ses.
Knäpptyst :meh: gud vad less jag blir.

Återigen: för att det är socialt besvärligt att inte göra det. Det låter som att du behöver förändra din strategi för att hitta killar som inte bara vill ligga? :) Denna sa ju till och med rakt ut att han trodde att det bara gällde sex (om jag minns rätt).
 
Återigen: för att det är socialt besvärligt att inte göra det. Det låter som att du behöver förändra din strategi för att hitta killar som inte bara vill ligga? :) Denna sa ju till och med rakt ut att han trodde att det bara gällde sex (om jag minns rätt).

Ja det är väl sant. Jag hade dock inte gett ut mitt nummer om jag inte var intresserad...

Haha ja jag vet. Verkar ju hopplöst det här...
Jo, jag sa ju dock innan vi gick hem till mig att vi behöver inte ligga.. nåja.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Here we go again ... https://svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/ordet-pulla-friar-pojke-gota-hovratt-osaker-pa-ordet
2
Svar
33
· Visningar
1 852
Senast: gulakatten
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp. Eller ja, vi. Vi ska på fest med tema Mamma Mia - here we go again. Fritt för tolkning. Allt jag vet är att jag inte...
2
Svar
34
· Visningar
2 347
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Relationer Den förra tråden hade 2000+ inlägg och passerat 100 sidor så jag tänkte prova på att starta en ny! Dejten i helgen gick riktigt bra, nu...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
184 943
Senast: Modest
·
Relationer Med risk för att framstå som småsint eller snål.. Here we go. Min mans syster har fyra barn i varierande ålder från 5 upp till 15. Vi...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 572
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp