Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är så nyfiken att jag nästan studsar på stolen.kommer bli gruvligt besviken om jag inte får veta idag
![]()
Jag har räknat ut det på förhand som jag skrev tidigare i tråden, så det blev 8700:- tillbaka. Min uträkning var 8300:- utan alla ränteavdrag osvBra eller blä?![]()
Får tillbaka ca. 12000. Får se om jag kan dra av för resor etc. men det var skönt att inte behöva betala restskatt.
Fick du ditt besked nu? *tittar upp från vinglaset*![]()
Jag fick min i Kivra imorse. Hade ingen aning hur det skulle gå. Brukar få tillbaka typ 5-6000, iom bolån antar jag. Pluggade dock förra året så hade ingen aning hur det skulle påverka utfallet, var rädd för kvarskatt...MEN! Får tillbaka 18 000!
Ska dessutom lägga till för dubbelt boende, någon som vet hur man gör? Har läst men fattar inte riktigt...
Ja han betalar för lite skatt, men varför förstår jag inte. Varför drar de inte rätt skatt?
Nope, han har inga som helst tillgångar.Äger han någon fastighet? I så fall ska han betala skatt eller avgift för den och det räknar inte Föraäkringskassan med när dom drar skatten.