Nästan samma sakNej förlåt mindes fel grej, detta var för public service![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nästan samma sakNej förlåt mindes fel grej, detta var för public service![]()
Min man har också 8 - har inte fått något.Ang. det där med slutsiffra i personnummer, jag fick första dagen och har 0 som sista siffra. Sambon har inte fått än och har 8 som sista siffra. Kanske ligger nåt i det då![]()
Trodde jag skulle få restskatt pga Försäkringskassan är sämst men jag får tillbaka nästan 12.000kr!!!! Började gråta. Har så sjukt ansträngd ekonomi pga sjukskriven i över två år så detta kom bannemig gudasänt!
Kan stämma? Jag får alltid besked sent och har en 7:a i slutet.Har hört "rykten" om att det går utefter sista siffran i personnummer, men huruvida det är sant eller ej låter jag vara osagt![]()
Jag hade visst inte sån där digital brevlåda, då tar det längre tid innan man får eller? Har haft nytt jobb i år och även varit sjukskriven så känns som att det kan bli lite hur som helst...
6 har jag sett! Jag är på 7 och väntar ivrigtVilken siffra är vi på nu? Fortfarande 5?![]()