Delikat problem, lösning önskas!

muppia

Trådstartare
Jag dejtar för tillfället en kille och ja, nymfoman som man är blir det ju en hel del sex.

Har inte alltid så lätt att komma men med honom går det. Och alldeles för bra, jag får fontänorgasm varenda gång med honom. Det betyder att min och hans säng blir blöt varenda gång jag kommer O_o

För att hålla madrasserna etc fräscha, har ni några förslag? Utan att för den delen behöva ta fram något speciellt eller "förbereda".

Mvh Tacksam (orkar inte skapa anonym nick, tänkte att det borde finnas andra med samma problem)
 
Sv: Delikat problem, lösning önskas!

Dra på-lakan (sådana med typ, galon) under det vanliga underlakanet. Alternativt lacklakan.

Eller, snabblösningen, handduk under rumpan (under/över underlakan beroende på ambitionsnivå).
 
Sv: Delikat problem, lösning önskas!

Sånna fina underlägsblöjor man använder mycket i äldrevården. Mycket sexigt ;)
 
Sv: Delikat problem, lösning önskas!

Badlakan.

Har samma "problem" ibland och har ett badlakan nära till hands. Ibland glöms det av och då sover jag helt enkelt på det istället för att ligga på en blöt fläck (byter så klart lakan men det blöta går igenom så lägger det mellan madrassen och lakanet).

Samma med satsen. Har alltid en toarulle nära sängen för det rinner ju ut snabbare än det kom in så det gäller att vara snabb!
 
Sv: Delikat problem, lösning önskas!

Tack för svaren. Handduk hjälper inte, det rinner rakt igenom. Vi snackar om ganska mycket :o Det blir kanske 25-30 cm i diameters fläck, alltså inte nån mindre fläck. Jag sover ju med handduk på fläcken sen men jag vill ju gärna ha madrasserna fräscha länge istället för att behöva köpa ny ofta :p
Än så länge har vi inte fortsatt så länge som att jag kommit en gång, men av egen erfarenhet vet jag att jag kan få flera fontänorgasmer på raken så det blir ju inte så himla lite i längden. :o

Ska kika på galonlakan alt lack, tack för tipset!
 
Sv: Delikat problem, lösning önskas!

När jag var liten och kissade i sängen:D hade jag sånt galongrejs mellan madrass och lakan, mamma fick ju tvätta lakanen ofta ändå men madrassen skyddades:p
 
Sv: Delikat problem, lösning önskas!

Madrasskydd? Ser ut som en tunn tunn bäddmadrass med resårband över hörnen så man kan sätta fast den på vanliga bäddmadrassen. Så har man lakan som vanligt.
Eftersom det är ganska tunt är det lätt att tvätta och skyddar madrasser.
 
Sv: Delikat problem, lösning önskas!

Haha jag var periodvis sängvätare när jag var liten, då var det plast mellan lakan och madrass, därav frågan som ställde här, jag vill inte riktigt ha plast med tanke på att det prasslar :angel:

Tack igen allihopa! Nu vet jag vad jag ska investera i om nu vi går till nästa fas :D
 
Sv: Delikat problem, lösning önskas!

IKEA har billiga frottélakan med plast på undersidan, med den på skyddas ju själva madrassen även om det väl blir lite tvätt med lakan+frottélakan, men då kan ni ju köra på med flera fontäner om det känns bra. ;)
 
Sv: Delikat problem, lösning önskas!

Typ kl.

Jag har 3 uppsättningar av Ikeas madrasskydd, det finns bara ett (tunt med frotté) som skyddar mot blött, konstigt nog.

Ts. Jag har samma "problem" som du, och ptja, vi kör antingen på överkastet, eller täcket, eller med badlakan (och sedan handduk på lakanet eftersom det har en tendens att gå igenom :o
Jag tycker verkligen inte om sprutandet, det känns så ofräscht, men vad gör man?
 
Sv: Delikat problem, lösning önskas!

Samma "problem" här.
Vi kör med tjockt badlakan som viks någon gång för att kunna ta emot lite mer.
Eller så har jag ett underlägg antingen på lakanet eller oftast mellan lakan och madrass.

Grattis till fullpotten av kille!! ;)
 
Sv: Delikat problem, lösning önskas!

:D

Tack, jag har inte lyckats komma utan fontän med honom än, kommer inte heller varje gång dock men det känns ju som att det kan bli bättre med honom :love:

Hur som helst. Tack än en gång alla, handduk vore fint ja, men jag kommer ju inte varje gång så känns lite jobbigt att ta fram den "ifall att", jag skulle nog känna press på mig. Jag hade lättare innan jag åt antidepressiva i höstas, det dödade orgasmen och sedan dess har det varit väldigt svårt att få det, trots månader sedan sist. Därför vill jag inte ha nåt som "kräver förberedelse" utan bara är där ifall att.

Det lutar åt inkontinensskydd (bara den inte prasslar :p) eller galonlakan :)
 
Sv: Delikat problem, lösning önskas!

Plastad frotté

Och om olyckan är skedd: strö bakpulver över madrassen och låt sitta några timmar innan du dammsuger bort det. Tar bort dålig lukt :)
 
Sv: Delikat problem, lösning önskas!

Finns ju som sagt lacklakan i de flesta affärer som säljer sexsaker, om du tycker det känns mindre sexigt med badlakan. Annars vet jag inte, galon är ju smidigt. :)
 

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 632
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Jag varnar för lite långt och kanske rörigt inlägg. Jag borde nog vara anonym men orkar inte skapa ett nytt nick just nu. Jag behöver...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 159
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ I januari för 7 år sen så var jag med om ett sexuellt övergrepp, jag var på besök i en kompis stad och vi gick på en födelsedagsfest där...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 483
Senast: Borttaget konto
·
Relationer Jag har skapat ett nytt nick då jag vill vara anonym... (OBS långt!) Hur som helst, för ett år sen ungefär träffade jag på en kille som...
2
Svar
25
· Visningar
4 295

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp