Det är inte sant!!!!!!!! HJÄLP!!!!!!!!

Hej! Lider sååå med dig!
Vet du, det finns en förening som lånar ut pengar utan ränta......JAK Banken: www.jak.se
Läste om det i GT i måndags,,,det är en förening som heter fattiga riddare som ska hjälpa folk i hemska situationer..... kolla med dem. jak telefon:0500-464500
Lycka till !!!
 
*Lånar svarsknappen*

Drar en djup suck.

Till er som inte kan bidra med ens goda och tröstande ord.

Varför måste vissa dömma på förhand ?
( Att hon med vilje kastat upp dummien för att reta hunden ex )

Om just du tycker att det är en tiggartråd ( eller om du själv har en dålig dag )
så låt bli att svara, istället för att komma med ironiska och syrliga inlägg.

Så tråkig attityd & vissa verkar hellre vilja stjälpa än hjälpa
 
Usch vad ledsen jag blir! Stackars dig, Vera, din dotter och man! jag kan tyvärr inte bidra med något men ska försöka hitta nån sida med någon fond! Jag pm:ar dig isf! kram!!
 
Är du medlem på Vovve.net's Rastplatsen? Om inte, bli det så kan du fråga där! Där finns ju massor av kunnigt hundfolk!! Själv letar jag vidare, och hoppas hitta något åt dig!
 
Ska bli,efter klartecken från vet. idag så blir det hemgång på fredag.
Det ger mig tid att bygga staket i halva lägenheten....hon får inte vara i rum där hon kan hoppa upp på sakr, tex soffa,säng osv.

Men det kan det vara värt i några veckor. :D
 
Jag ska slå dem en pling imorgon och se vad de säger,man kan aldrig få mer än ett nej. :D

Tusen tack för tipset ! :bow:
 
Eller :varför tror folk att man överhuvudtaget gör så? kastar upp saker i träd för att retas med sin hund??? :crazy:

Det är väl inte det första man tänker på att ta sig för,iaf inte jag! :crazy:
 
Det förstår du väl att man gör så mkt farligheter som möjligt med hunden för att man vill ha saftiga veterinärräkningar! :idea:
 
Hejsan,jag är inte medlem och därför får man heller inte söka en av deras fonder,Miltons Fond, för att få det så måste man varit medlem i en månad.

Men jag har hört nå´t om Nellies Fond som ska vara en grej för hundar.....tyvärr minns jag inte var jag sett det.

Jättegulligt av dig att lägga ner tid på oss!
Tusen tack för det! :bow: :bow:
 
ja....som den oseriösa djurägare man är......eller nej,man gör det ju för att jävlas med hunden....*WHAT??* :crazy:

Och speciellt när man ska träna sök........sök vera,sök....nej helt fel den är tre meter upp i en gran! :smirk:

Troligt eller INTE! :crazy:
 
Känns ibland som att vuxna inte vill vara vuxna :smirk:

För det förstår du väl, hellre skälla och dömma än fråga först om man inte förstod inlägget..*suck*

Lycka till med vovven nu :)
 
Vilken tur att allt löste sig för dej!!!!
Det är alltid lika svårt när ett djur råkar illa ut!
Sedan alla som håller på med pajkastning; skapa en egen tråd och kasta på varandra, inte på nån som uppenbarligen är mycket ledsen, nästa gång kan det vara er (o)tur......
Vad händer i världen när vi slutar att vara hjälpsamma mot varandra :confused:
 
ja,det har aldrig hänt mig tidigare,eller ju en katt som jag hade fick urinsten och var oförsäkrad men då betalade vi allt själva,inklusive operation han överlevde inte iaf.

Sedan så blev ju Marrakech överkörd (på prommis i KOPPEL) av en permobil.
Då kostade det 1200:-(självriksen och 300:- 20%) för oss resten tog ju hans försäkring.

Men det är ju värt det om det händer något ,nu hade jag ju tur att hennes försäkring gällde ......det är enda gången jag haft sån tur.
Men det borde ju förklaras med att jag alltid ställer upp på mina vänner vid problem,lånade själv ut 16.000 till en kompis vars hund inte var försäkrad.Just för att jag minns den där dagen för 13 år sedan när jag fick ta bort min hund,det var dock av ålder ,och Ja,hon var försäkrad.

Det är bäst att skriva i klartext så inga missförstånd uppkommer......*host,Host* :angel:
 
Nu fick jag båtratten såld,det fattades en sak på den så han drog av en 500-ing på priset....men 2000:- är bättre iaf! :D

Nu har jag "bara" 5500:- kvar som ska samlas ihop.
Det fixar jag till imorgon!!!

Ingen som vill köpa lite tavlor av Stig Fyring??? :angel:
 
En liten fråga till

Är det någon som har en stor bur med tak somkan tänka sig hyra ut den eller låna ut den till mig ??
Enligt veterinären skulle det vara bäst om hon fick vara i en sådan de närmsta veckorna.

Hon får verkligen INTE hoppa. :(

Och som den labbe hon är så är det svårt att hålla sig när nå´n kommer hem......hon hoppar inte upp på oss men studsar lite i luften. :crazy:
Detta kan göra stor skada på benet.
Och allt kan behövas göras om ,vilket jag inte vill. :(
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Vet inte var jag ska lägga tråden så det fick bli här. Bakgrund: Syrran bad mig om hjälp med att rida till hennes ponny som blivit...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
23 006
O
Övr. Hund Har nyligen tagit hand om en 3 årig Golden hanne, som har farit runt i sitt liv och vi är alltså hans 4:e hem enligt förra ägaren...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 279
Senast: Oasis
·
E
Övr. Katt Hej på er!! Nu är goda råd dyra!! :confused: Som flera av er vet så blev vår underbara lilla Kajsa överkörd för drygt en vecka...
Svar
9
· Visningar
1 175
Senast: Explicit
·
Övr. Hund Tripphultsläger nummer två hade ju sitt avslut igår, men när jag väl kommit hem hägrade bara duschen och sängen. Nu tänkte jag dock...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 874
Senast: wtf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp