Det är inte sant!!!!!!!! HJÄLP!!!!!!!!

Men det var tydligen inte att rekomendera enligt vetten då hon kunde sätta tassarna på det. :(
 
Jag fick låna 3,500:- av en kompis...*pust*
Så nu har jag bara 2 papp kvar!! YIHAAAAAAAAAAAAAAAAA :bump: :bump: :bump: :bump:

Det löser sig säkerligen.
Om ni hör nå´t om en rånad bank nära Västerås imorgon så är det inte jag,OK? :angel:
 
Hon ska hämats imorgon vid tresnåret,vi skulle vara där lite innan sa vetten. :D :D

och tills dess måste jag skaffa mig en hundbur stor nog till henne.....hur ska det gå till då? :confused:
 
Hade jag haft en bur så hade du mer än gärna fått låna den, men jag har aldrig behövt det till min så jag har inte köpt någon. Dom få gånger jag behövt stänga in henne på en liten yta har jag använt kompostgallret som vi har till valparna när dom är utomhus, om man är ute ensam med dom.
 
det behöver inte vara en liten yta....men det måste vara tak på ytan...... :smirk:

hon får gå men inte hoppa....kan man inte bygga en stor bur av kompostgaller??? med tak alltså???? :idea:
 
jaaaaaaaa...fast jag vill ju att den ska gå och flytta på så att man kan ta med henne till det rum man är i ....typ sovrummet på natten osv.
jag behöver åtta kompostgaller isf. :idea:
 
ska du som hade en mastodonträkning hjälpa??? :cry: :cry:

söta du. :bow: :cry:

Jobbar du kvar? isf ska jag ta första långprommisen(dvs:om hundra år ) och gå och hälsa på dig! :)

pm på väg..*sviscchhh*
 
Mina små vovvar vill det! :)

Och Ditt löfte om påhälsning är uppskriven, kopierad och läst av många så den ser jag fram emot! :D
 
japp....lovar att gå dit......tar inte så lång tid ,jag g cik ju lite vilse för ett tag sedan och hamnade i Älta....... :angel:
 
Jag har en stor bur som jag skulle kunna låna ut.
Jag vet inte måtten i huvudet, jag måste dra till stallet nu men jag mäter sen om du är intresserad?
Det är en gallerbur.
 
gud så hemskt hoppas verkligen det löser sig, önskar jag hade haft lite att avvara men har just gjort slut på allt på semestern :cry:
 
Du har säkert redan fixat en bur eller något annat men jag drar måtten ändå.
B60 L90 H70.
 
Jag fick låna en utställningsbur av en kompis,den är nog för liten dock..... :cry:,trots att min kompis har den till sina dobberman.
hon måste ha tratt på sig hela tiden och den fastnar i väggarna på buren. :crazy:

Hon mår efter omständigheterna bra och ser ut som en pudel på bakre delen...hon är rakad såklart.
33 stygn från övre delen på låret och neråt,ihopgrejjsat med nånting som ser ut som en häftapparat har varit framme.
Jag minns inte vad det heter.
Men hon har ätit kvällsmat och varit ute och kissat en gång,jag ska gå en sväng lite senare när hon smält maten .
Hon får bara gå tio minuter åt gången,stackars hund. :cry:
Och så måste jag hålla henne i nackskinnet om det kommer någon,hon vill så gärna hälsa på allt och alla och hon får inte göra nånting just nu.
Hon har tuggat sönder sitt märgben i molekyler och fått ett par grisöron.Det var uppskattat iaf. :D
Jag inser att jag måste bygga en kompostgallerbur....hon måste ha mer yta att röra sig på. :smirk:
Om tio dagar ska vi in och ta bort sygnen och röntga henne igen,fast det ska göras i Sthlm,slipper vi åka så långt.
Hennes jornaler och röntgenbilder är faxade till Albano. :)
Nu sitter jag här med min hund iaf!.... :D
Hon i bur och vi levandes på nudlar resterande året... :smirk:

En skum sak var att Agria debiterade hela premiekostnaden där på Strömsholm,1800:- extra förutom de 9,7 som jag skulle betala för Vera´s vård.
Det är ju lite skumt då jag har betalat in de 750 som ägaren innan mig var skyldig Agria,fattar ni ? :confused:

Tänk om jag inte hade haft de pengarna tillgängliga då????
Min syrra fick sätta in dem från Sala vid halv tre när vi fick veta att det också skulle betalas.
Vad skulle jag annars ha gjort,då hade hon fått stanna där ett par dagar till.
Ja,det räckte iaf med de pengar jag skrapat ihop själv och era bidrag,sex kronor har jag över. :D
Det var inget som nämdes nämligen varken från Strömsholm eller Agria. :mad:

Men det var det värt!
Nu ska jag bara tigga till mig kompostgaller från mina grannar så att jag kan bygga en bur till henne. :D
:banana:
 
jag uppskattar verkligen din hjälp......men det är nog samma mått som på den jag har lånat. :smirk:

du har inga kompostgaller att låna ut??? :crazy:
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Vet inte var jag ska lägga tråden så det fick bli här. Bakgrund: Syrran bad mig om hjälp med att rida till hennes ponny som blivit...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
23 003
O
Övr. Hund Har nyligen tagit hand om en 3 årig Golden hanne, som har farit runt i sitt liv och vi är alltså hans 4:e hem enligt förra ägaren...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 279
Senast: Oasis
·
E
Övr. Katt Hej på er!! Nu är goda råd dyra!! :confused: Som flera av er vet så blev vår underbara lilla Kajsa överkörd för drygt en vecka...
Svar
9
· Visningar
1 175
Senast: Explicit
·
Övr. Hund Tripphultsläger nummer två hade ju sitt avslut igår, men när jag väl kommit hem hägrade bara duschen och sängen. Nu tänkte jag dock...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 861
Senast: wtf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp