Bukefalos 28 år!

Det är något vajsing...

Sv: Det är något vajsing...

+ mandalaki:

Jag har också haft problem med vaginos, och jag har också kört med väteperoxid :up:
Utöver det har jag smort med olivolja emellan "utbrotten" vilket jag har upplevt förlänger tiden emellan.
 
Sv: Det är något vajsing...

Jag har varit på apoteket idag. Och när jag såg väteperoxiden kom jag på att senast jag köpte sånt var det till hästens sår där det bubblade och fräste.:eek:

Brinner musen upp inatt kommer jag att hålla er båda personligen ansvariga:mad:;)
 
Sv: Det är något vajsing...

Jag har varit på apoteket idag. Och när jag såg väteperoxiden kom jag på att senast jag köpte sånt var det till hästens sår där det bubblade och fräste.:eek:

Brinner musen upp inatt kommer jag att hålla er båda personligen ansvariga:mad:;)

Jaha nu måste jag hålla koll på tråden i morron :sneaky:
 
Sv: Det är något vajsing...

Nu dog jag lite.

Jag är på jobbet men den här tråden skvalpar liksom i bakhuvudet, inte minst för att jag testade väteperoxiden för första gången igår kväll.

Nu säger min kvinnliga kollega plötsligt: Kolla här vad jag har skaffat, jag har nämligen problem med kladdig mus!

Mina världar flyter plötsligt ihop och jag tittar upp, totalt förvirrad.

Hon har köpt våtservetter att göra rent datorn med ...:rofl:
 
Sv: Det är något vajsing...

är du under 18 har du väl fri sjukvård oavsett? har inte betalat en krona för sjukvård förrän jag fyllde 20 trots att jag haft rätt mkt kroppsliga problem som antagligen krävt rätt dyr behandling.

Har du blivit testad mot könssjukdomar så du är garanterat fri från sånt? såg i tråden att du skulle testa lite huskurer, går det inte över, ta kontakt med en riktig gyn. fittan ska inte vara jobbig så den stör vardagen :(
 
Sv: Det är något vajsing...

Nu dog jag lite.

Jag är på jobbet men den här tråden skvalpar liksom i bakhuvudet, inte minst för att jag testade väteperoxiden för första gången igår kväll.

Nu säger min kvinnliga kollega plötsligt: Kolla här vad jag har skaffat, jag har nämligen problem med kladdig mus!

Mina världar flyter plötsligt ihop och jag tittar upp, totalt förvirrad.

Hon har köpt våtservetter att göra rent datorn med ...:rofl:

:eek: :laugh: :rofl:

Hade nog INTE klarat av den kommentaren utan att ge ifrån mej nån typ av reaktion (fniss, hysteriskt skratt eller nåt)
 
Sv: Det är något vajsing...

Jag vet, jag var tvungen att förklara men det verkade inte vara hennes humor riktigt:crazy:
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst gick omkull i hagen i förrgår och dammade rakt igenom staketet så två stolpar går av. På något vis skär han sig strax under...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
20 275
Senast: Messy
·
Hästvård Varning.. Bilder längst ner som kanske kan vara äckliga/obehagliga för någon? Skitlångt.. Jag behöver mest skriva av mig men har även...
2
Svar
28
· Visningar
13 624
Senast: Summerwind
·
Hästvård Kele strikes again :crazy: Alla hästarna sov ute inatt eftersom bara Vision ville in, och när han insåg han skulle bli ensam inne...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
9 515
Senast: Kassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp