Bukefalos 28 år!

Det är något vajsing...

Sv: Det är något vajsing...

:D haha jag hade nog legat på golvet kvidande av skratt i det läget. :rofl:
Speciellt efter att ha läst den här tråden :D

Vajsing: Har inga direkta råd att ge, men hoppas det löser sig för dig.
Låter jättejobbigt och ha det sådär.
 
Sv: Det är något vajsing...

Hur har det gått för dig?

Jag har inga bra erfarenheter av US och tycker definitivt du ska gå till en gynekolog! Så här kan du ju inte ha det!

Finns akutmotagningar för gynekologiska besvär.

Jag har väldigt känslig mus och får jätte lätt svamp. Det som fungerar bäst för mig är tvätta med intimtvål(apoteket) och sen Barnängen olja för att återfukta. Har du mycket besvär tvätta bara med vatten inga konstiga grejer och sen Barnängen olja! Och raka dig INTE! Rena döden när man har besvär!:devil:

Hoppas det löser sig för dig!

Glömde ;) Flukonasol(stavning) tar jag mot svamp! kanon bra. Piller som du sväljer(som någon redan nämnt). De som finns reseptfritt lindrar bara men botar inte för mig i alla fall.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästvård Min häst gick omkull i hagen i förrgår och dammade rakt igenom staketet så två stolpar går av. På något vis skär han sig strax under...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
20 275
Senast: Messy
·
Hästvård Varning.. Bilder längst ner som kanske kan vara äckliga/obehagliga för någon? Skitlångt.. Jag behöver mest skriva av mig men har även...
2
Svar
28
· Visningar
13 624
Senast: Summerwind
·
Hästvård Kele strikes again :crazy: Alla hästarna sov ute inatt eftersom bara Vision ville in, och när han insåg han skulle bli ensam inne...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
9 516
Senast: Kassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp