Bukefalos 28 år!

Djurskyddet sedan Länsstyrelsen tog över?

Skogstrollet

Trådstartare
Svårplacerad tråd, jag försöker med hundforumet. :)

Har ni märkt någon skillnad rent konkret sedan länsstyrelsen tog över djurskyddet i Sverige? Tanken slog mig när jag läste den här artikeln i expressen: svältande djur

Verkar som att det var korrekt beslutat att lägga över ansvaret på Länsstyrelsen?
 
Sv: Djurskyddet sedan Länsstyrelsen tog över?

I min kommun har de inte gjort en enda utryckning eftersom de inte ens har fått arbetskläder... Stod i tidningen häromdagen, förvånad är jag inte.
 
Sv: Djurskyddet sedan Länsstyrelsen tog över?

jag tycker så.
de har ringt mig, vi har haft mailkontakt och jag har fått många uppdateringar på anmälningen jag gjorde.
de åkte även ut 3 ggr och kollade efter hunden trots att den aldrig var där någon av gångerna.
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 250
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 316
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 583
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 099

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp