EM i dressyr 2021

Någon som vet vilka ekipage som vi egentligen hade nominerade på förhand?
Var Malin nominerad?
Det känns ju som om hon antingen inte var nominerad eller att hon/ägaren/stallet haft nån anledning att tacka nej till att åka?
 
Eller är det inte som till de övriga mästerskapen att man måste nominera (ett gäng) först och sen får välja bland dem på slutet?
 
Någon som vet vilka ekipage som vi egentligen hade nominerade på förhand?
Var Malin nominerad?
Det känns ju som om hon antingen inte var nominerad eller att hon/ägaren/stallet haft nån anledning att tacka nej till att åka?
Ingen aning, tänker också att de kanske tackat nej.. Eller om det har med kval att göra?
 
Ägs inte Malins häst av J. Ramel?
Jag har bara antagit att hon tänkt ta över den själv, men den kanske ska säljas?

Hade väldigt gärna sett Malin där. Hon rider väldigt trevligt!
 
Ägs inte Malins häst av J. Ramel?
Jag har bara antagit att hon tänkt ta över den själv, men den kanske ska säljas?

Hade väldigt gärna sett Malin där. Hon rider väldigt trevligt!
Googlade men hittade inget mer än att hon köpte den 2018.. Kanske redan är såld till någon annan?
 
Eller är det inte som till de övriga mästerskapen att man måste nominera (ett gäng) först och sen får välja bland dem på slutet?
Så har jag förstått det, vilket är varför Fiontoni t.ex inte är aktuell. Nomineringarna skulle vara inne så pass tidigt. Är verkligen nyfiken på datumet nu. Om jag förstod en reflektion på Tidningen Ridsport korrekt VAR Amplemento nominerad så blir ännu märkligare att sjuan på SM får en plats men inte bronsmedaljören.
 
Ska jag analysera nåt om själva EM:et så kommer nog Tyskland, Storbritannien och Danmark ta lagmedaljerna. Och de individuella medaljerna går nog också till deltagare från de tre nationerna.
Tror varken Sverige eller Nederländerna når pallen om inte nåt oförutsett händer (och i dressyr händer ju ibland konstiga saker men med fyra i varje lag så är nog chansen rätt liten för att det ska leda till en svensk medalj)
 
Clipmyhorse sänder live idag, de har den första månaden gratis😃.

**Edit, en var tvungen att binda sig ett helt år så det var ju inget vidare **
 
Besviken på SVT. Först går de ut med info att de ska sända idag, sen ändrar de till bara imorn, men då två pass. Sänder de alltså båda passen i efterhand?
 
Det känns som ett EM där Sverige mest är med bara för att... hoppas dock att det går riktigt bra för Jeanna nu om en stund!
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 075
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
16 949
Senast: fio
·
Samhälle Det kommer en ny lag från 1 januari 2024 om att de som erbjuder att snabbmat och dryck för take away måste utöver engångsförpackningar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 845
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 676
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp