EM i dressyr 2021

När ska det pratas offentligt och öppet om toppryttarnas kassa (otrevliga) ridning? Länge sen jag såg nån så hård i handen som HPM just nu.

Skrev Gaal först. Var säker på att det var han och tittade inte ens på ansiktet. HPM brukar rida bättre.
 
Det kändes som att Anna-Maria och Gunilla försökte hitta något positivt att säga om Inessa och Mister X men istället så fick de nog hålla tillbaka för att inte bli allt för hårda i sin kritik. :o
 
Jag tyckte ryttaren som red en fux (han tävlade individuellt) tror han red för Luxemburg, red mjukt. Hästen såg glad och harmonisk ut. Men annars håller jag med, hårda händer och gapande munnar. Skall inte ekipagen vara så samspelta på den nivån att det räcker med fin fina hjälper.
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 074
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
16 949
Senast: fio
·
Samhälle Det kommer en ny lag från 1 januari 2024 om att de som erbjuder att snabbmat och dryck för take away måste utöver engångsförpackningar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 845
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 675
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp