EM i Rotterdam, hoppning

Nu måste Fredrik och Peder sätta nollor! Annars är nog guldchansen helt borta känns det som
 
Det konstiga är ju att vissa gånger ser hon helt ok ut på vatten, och så ibland så här. Måste vara sjukt jobbigt att rida in på banan på ett mästerskap och veta att vattnet är med.
Ja det är märkligt, kan verkligen inte vara lätt för Henrik!
 
Tungt för Tyskland idag också ändå! Det är verkligen inte över förrän det är över... Men en nolla för Peder känns som ett måste nu!
 
Vad hände för Fredrik? Så trist när den hoppade så fint igår. Var det avvaktande/försiktigt? Med tanke på tidsfelet tänkte jag.
 
Snart Peder och Allan. Såg Fredriks runda hade varit intressant om det blir en intervju och man kan få lite svar på vad som hände. Men han kanske inte är jättesugen på att prata med medierna just nu.
 
Vad hände för Fredrik? Så trist när den hoppade så fint igår. Var det avvaktande/försiktigt? Med tanke på tidsfelet tänkte jag.
Den hoppade lite för runt, den kom ganska tidigt av vid flera tillfällen (antagligen lite väl försiktig) och tog några bakbommar.
 

Liknande trådar

Fritid Det började igår och sänds på SVT/svtplay. 🥌 Lag Edin representerar Sverige på herrsidan och lag Hasselborg på damsidan. Vi hoppas väl...
Svar
4
· Visningar
480
Hoppning Snart dax! Hade varit kul att få se Steffi istället för Fredrik. Kanske inte resultatmässigt, men för att jag tycker det är ett mer...
40 41 42
Svar
833
· Visningar
56 760
Senast: Lingon
·
  • Artikel
Hästnyheter Senast Sverige vann en EM-medalj i hoppning var 2013. Ikväll har laget guldläge på ny medalj – Sverige leder inför avgörandet. – Vi ska...
Svar
0
· Visningar
434
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Fälttävlan, para-dressyr, dressyr, hoppning och körning. Här är svenskarna att hålla koll på under veckans Europamästerskap i ridsport –...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp