Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

Sv: Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

Fasen också, NU har jag visst gjort bort mig rejält, och inte går det att radera nåt heller,,,,,,,,,:o
 
Sv: Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

Friskt vågat hälften vunnit!

Det hör dessutom till att man trillar på buketräff, fråga kalenderfolket!!!
(Det är möjlig att det fortfarande finns ett avtryck i väggen efter min vurpa i cillaw sommarstuga...

Den är såld till min moster och så grundligt ombyggd att den väggen inte finns kvar längre!
 
Sv: Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

Fasen också, NU har jag visst gjort bort mig rejält, och inte går det att radera nåt heller,,,,,,,,,:o

Du ville göra mig generad, erkänn ;)
Vänta bara, du ska få se på livsfarlig! Jag var rätt tam när vi träffades! :meh:
 
Sv: Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

Och så måste du åka ut till något som heter i stil med "5-öreshuvud" och titta på den stora 5-öringen! Jag var där och såg säl, men missade 5-öringen.
 
Sv: Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

(Det är möjlig att det fortfarande finns ett avtryck i väggen efter min vurpa i cillaw sommarstuga...

Även om väggen är borta nu så sitter ljudet som av att huset faller ihop etsat i mitt minne.
Mest märkligt var att du fortfarande var tämligen hel efter vurpan.
 
Sv: Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

Det var härligt att äntligen få träffa dig.
Och jag ser helt egoistiskt fram mot att kunna träffas och samspråka litet oftare.
 
Sv: Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

Vi var ut på Femörehuvud, gick en promenad där, gick ut till fyren, kokade te på kronans moderna jägarkök inne i gamla lavettfästet till luftvärnskanonen som vindskydd och satt i solen vid uthusväggen med havsutsikt, drack te och kalasade på vaniljmunkar. :d
 
Sv: Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

Fanns det ett dass där ute? Jag missade dasset som fanns efter vägen dit. Såg inget ute vid fyren och gick en annan väg tillbaka och hittade äntligen dasset...
 
Sv: Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

Vad modig du är som flyttar så långt, men jag tror ju också på magkänslan och du har ju redan en del kontakter i din närhet:)

Jag bor förvisso några timmar norrut, men en buketräff skulle vara skoj om även en dalkulla får komma:D
 
Sv: Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

Och så måste du åka ut till något som heter i stil med "5-öreshuvud" och titta på den stora 5-öringen! Jag var där och såg säl, men missade 5-öringen.

Jag såg ingen säl, men däremot en massa annat fint och intressant! :love:
 
Sv: Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

Det var härligt att äntligen få träffa dig.
Och jag ser helt egoistiskt fram mot att kunna träffas och samspråka litet oftare.

Då är jag också egoistisk för jag ser också fram emot det. Att träffa dig igen, menar jag. Du är en himla rolig och glad person, måste jag säga!
 
Sv: Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

Vi var ut på Femörehuvud, gick en promenad där, gick ut till fyren, kokade te på kronans moderna jägarkök inne i gamla lavettfästet till luftvärnskanonen som vindskydd och satt i solen vid uthusväggen med havsutsikt, drack te och kalasade på vaniljmunkar. :d

Lavettgrejen, berättade du vad det är för mig? Om inte är det dags att göra det nu (igen?)! :D

Praktiskt kök det där! Smidigare kan det inte bli, tycker jag!

Dit ska jag igen, men inte just där utan på en annan klippa, som jag inte hittar till, men som du lovat att hitta till!
 
Sv: Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

Vad modig du är som flyttar så långt, men jag tror ju också på magkänslan och du har ju redan en del kontakter i din närhet:)

Jag bor förvisso några timmar norrut, men en buketräff skulle vara skoj om även en dalkulla får komma:D

Jag känner mig inte så värst modig just nu. Bara himla orolig över att jag kommer ångra mig när det blir svårt, men nu har jag ett favoritställe :love: som jag redan nu längtar till :love: så det finns ingen återvändo alls nu.

Alla får vara med så klart! :)
 
Sv: Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

Det finns chans att en till dalkulla skulle kunna få vara med då? :o skulle gärna vilja träffa dig, du tänker så roligt (positivt menat).
 
Sv: Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

Lavettgrejen, berättade du vad det är för mig? Om inte är det dags att göra det nu (igen?)! :D

Praktiskt kök det där! Smidigare kan det inte bli, tycker jag!

Lavetten var till en luftvärnskanon.

Köket ja,titankastruller och både spritbrännare och gasolbrännare, försvaret hade tänkt till när dom satte ihop kitet med både grytlapp, titanbetick, tändstål och extra vikmugg i ett litet käckt etui och allt var packbart i varann. :)

Dit ska jag igen, men inte just där utan på en annan klippa, som jag inte hittar till, men som du lovat att hitta till!
Jag hittar dit, var så säker. Är det nåt jag är bra på så är det att hitta till platser jag varit på förut och jag hittar dit om det så är kolsvart.
 
Sv: Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

Lavetten var till en luftvärnskanon.

Köket ja,titankastruller och både spritbrännare och gasolbrännare, försvaret hade tänkt till när dom satte ihop kitet med både grytlapp, titanbetick, tändstål och extra vikmugg i ett litet käckt etui och allt var packbart i varann. :)
Och väldigt grönt också! :p
Bra till vandrngar i andra länder dessutom värd sin vikt i guld!


Jag hittar dit, var så säker. Är det nåt jag är bra på så är det att hitta till platser jag varit på förut och jag hittar dit om det så är kolsvart.

Fast du slipper ta mig dit i kolsvart mörker, det går så bra så att använda dagsljuset. Det kanske spökar där när det är mörkt! :nailbiting: Tur du är med då, som väktare åt mig! :D
 
Sv: Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

Det finns chans att en till dalkulla skulle kunna få vara med då? :o skulle gärna vilja träffa dig, du tänker så roligt (positivt menat).

Det var då en himla tur att jag inte drack något just nu! För då hade Den Lilla Vita (datorn) fått innehåll över hela sig! :rofl: Jag har fått en hel del snälla ord de senaste dagarna men jag har nog aldrig fått veta att jag tänker roligt :D Kul, faktiskt! Du får definitivt vara med!
 
Sv: Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

Härligt Enya. Nu får du börja söka jobb och lägenhet då.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 125
Senast: Ramona
·
Äldre Hej! Smygare här, har läst på forumet ett tag men känner mig nu mogen att skriva :) Jag bor just nu på Västkusten, har ett bra boende...
2
Svar
36
· Visningar
2 051
Senast: Lighter
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 013
Senast: Alexandra_W
·
Trav Tänkte roa er med en följetong om en ganska originell häst.. 4-årigt sto, inköpt för slaktpriset, osedd långt uppifrån. Enligt...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 558
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp