F*N F*N F*N F*N F*N...............

R

Rallebralle

tror ni inte att jag har gått o kärat ner mig i en ny ras???????????????????? :crazy:
Sokoke :love:

jag vill ha en sån marble.... :p *habegär*

*skriver upp på listan över raser jag ska ha haft innan jag dör*...o ,japp! jag planerar att bli en 150 år eller nå´t sånt..... :smirk:
 
funderar allvarligt på att importera 28 sokoke...vad heter det i plural...en sokoke...tre sokokeer???????? :confused:

visst var de fiiiina. :D
 
vadå : jovars..... :(

jättesöta ju.dessutom har jag sett några live....*stolt*
när jag var på Ekerö o spanade. :p

nu när jag var i Västerås fick jag se en burmilla....coooolt,det finns vísst bara en i sverige....såg ut som en aby fast med ränder på benen... :D
 
nej..nu ljuger jag igen,det var inte en burmilla...det var nåt annat gulligt ....kommer inte på vad det var för ras..... :(
 
Åhnä, en burmilla är en chinchilla/shaded burma !!
Appropå plural, vad säger man om Britter utan att förkorta, en Brittisk Korthår fler Brittiska Korthårar? Dom hårar ju iofs en himla massa... :crazy:
Jag vill ju ha hem en BRI o eller BRI p, vi får väl lifta till UK tillsammans. Kommer du hit?
 
snacka inte massa skit nu....säg istället vad det var för katt som var i västerås.....*tänkatänka*

hon som äger den har bara massa ovanliga katter,bla egyptisk mau...o så bor hon i uppsala......
vad e det för ras hon har??????
 
Ja henne har jag nog läst en artikel om, hon hade Bombay också... Inger Söderberg heter hon... men jag vet inte vad det är för ras du pratar om.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu är det drygt ett år sedan min finvoffa gick bort, 13,5 år gammal. Det är inte dags att skaffa ny hund riktigt än, utan vi har sagt...
2
Svar
27
· Visningar
3 440
Senast: Killaloe
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 217
Senast: Imna
·
Samhälle Jag har haft mycket oväntade utgifter senaste tiden vilket gör att jag halkat efter med ekonomin. I kombination med en djup depression...
Svar
12
· Visningar
1 923
Senast: Gnist
·
R
  • Låst
Hundavel & Ras Bara 2 månader kvar av 2015. Sen kommer nytt år, och nya Bukehundar? Vilka planerar ny hund under 2016? Och vad och varför? Vad har ni...
100 101 102
Svar
2 028
· Visningar
156 004
Senast: lillebill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp