Farmen 2019

Det är inte ens fel att två träter är ett ordspråk som passar in perfekt här

När Alex var storbonde fick han allt tänkbart stöd och support av alla killar + Maria och tjejerna motarbetade inte direkt.

Masa får support av en person och halvhjärtat av en annan och få gillar henne helhjärtat. Maria motarbetar Masa i allt och allting och gör sitt yttersta för att undergräva storbondens auktoritet. Jag tror knappt jag sett Maria göra eller säga något som inte gått ut på att antingen reta gallfeber på, kritisera Masa eller direkt konfrontera henne även när Masa inte är i närheten.

Jag säger inte att Masa på något vis är bra som storbonde, hon är inget vidare och är riktigt lättkränkt och hämndlysten men Maria som är betydligt äldre och borde vara förståndigare eldar på och beter sig direkt illa. Jag förstår inte utifrån detta ditt försvar av Maria, hon är en stor del i allt tjafs, minst lika stor som Masa

Du satte ord på precis allt jag tänkte när jag såg gårdagens avsnitt :up:
 
Det är inte ens fel att två träter är ett ordspråk som passar in perfekt här

När Alex var storbonde fick han allt tänkbart stöd och support av alla killar + Maria och tjejerna motarbetade inte direkt.

Masa får support av en person och halvhjärtat av en annan och få gillar henne helhjärtat. Maria motarbetar Masa i allt och allting och gör sitt yttersta för att undergräva storbondens auktoritet. Jag tror knappt jag sett Maria göra eller säga något som inte gått ut på att antingen reta gallfeber på, kritisera Masa eller direkt konfrontera henne även när Masa inte är i närheten.

Jag säger inte att Masa på något vis är bra som storbonde, hon är inget vidare och är riktigt lättkränkt och hämndlysten men Maria som är betydligt äldre och borde vara förståndigare eldar på och beter sig direkt illa. Jag förstår inte utifrån detta ditt försvar av Maria, hon är en stor del i allt tjafs, minst lika stor som Masa
Jag försvarar inte henne, utan tycker hennes agerande är lika lågt som masas, men förstår dock att hon sjönk till samma nivå eftersom inte alla orkar hålla huvudet kallt i dagligt tjafs med samma person.

Sen är dock masas beteende från start en klass för sig, enligt mig. Otroligt lättkränkt och osympatisk person.
 
Jag försvarar inte henne, utan tycker hennes agerande är lika lågt som masas, men förstår dock att hon sjönk till samma nivå eftersom inte alla orkar hålla huvudet kallt i dagligt tjafs med samma person.
Ja där har vi olika åsikt, Maria har länge varit på en lägre nivå än de flesta i mina ögon, hade hon uppfört sig vettigt hade det varit mycket färre bråk och Masa hade inte spårat ut så kapitalt.
 
Ja där har vi olika åsikt, Maria har länge varit på en lägre nivå än de flesta i mina ögon, hade hon uppfört sig vettigt hade det varit mycket färre bråk och Masa hade inte spårat ut så kapitalt.

Ja hon känns väldigt fånig. ”Annars kanske jag får smisk av storbonden” ”jag ska gå och kolla på kämpestugan” ”jag har slagit i fem spikar” osv. Så sjukt töntigt beteende, som en 13-åring.
 
Jag har ingen susning om vem han väljer, men en högst random gissning är att han väljer alexander. För den grabben är störig och tror inte att han och göran är så jättebuddys.
 
Borde inte kvällens avsnitt ligga ute på tv4play vid det här laget? Visst har de lagt ut avsnitten kl 02 varje dag? Nu ligger det senast utlagda ute av det avsnitt som sändes den 24:e...........
Men idag är det ju tvekamp, så då kommer det väl ut först när dagens avsnitt sänds? Så var det med ph
 

Liknande trådar

Kultur Första avsnittet släppt - hur känner ni inför matchningarna? 🙂
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 661
Kultur Är det någon fler som börjat titta? 😊 Jag är positivt inställd efter första avsnittet. Tror för övrigt att den likt förra årets...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 790
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 083
Senast: Fiorano
·
Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
628

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp