Farmen 2019

Störde mig som tusan igår på att hon inte tog emot ursäkten. Sitta å gnälla, tjata och ta upp saken så får man ju faktiskt ta emot ursäkten iaf i början. Sen om Göran gör om samma saker om igen då kan man låta bli att ta emot någon ursäkt för då har man gett honom en andra chans.
Men eller hur! Så himla fjantigt att tjaffsa och sen ba nä jag accepterar inte ursäkten.
 
Men eller hur! Så himla fjantigt att tjaffsa och sen ba nä jag accepterar inte ursäkten.
Jag kan förstå varför hon inte tog ursäkten eftersom den var inte riktigt på riktigt så att säga. Utan ”ja jag vet inte vad jag gjort men ber om ursäkt då för knuffen iaf”. Känns inte som att han menade vad han sa utan bara som sagt för att se bra ut inför de andra.
Men samtligt trots dålig ursäkt sa han iaf ursäkt och det tycker jag hon hade kunnat godta just för att ändå försöka lägga ett sträck över det när de ändå måste bo ihop och troligen jobba tillsammans.
 
Jag kan förstå varför hon inte tog ursäkten eftersom den var inte riktigt på riktigt så att säga. Utan ”ja jag vet inte vad jag gjort men ber om ursäkt då för knuffen iaf”. Känns inte som att han menade vad han sa utan bara som sagt för att se bra ut inför de andra.
Men samtligt trots dålig ursäkt sa han iaf ursäkt och det tycker jag hon hade kunnat godta just för att ändå försöka lägga ett sträck över det när de ändå måste bo ihop och troligen jobba tillsammans.
Jag tycker han ändå visade sig som den vettigare människan som bad om ursäkt även om han inte var medveten om vad han hade gjort. Han kunde nog inte göra så mycket annat i situationen för att få ett slut på det. Om han sen fortsätter att köra över folk så ja, då kan man ta upp det igen men igår kändes hon mest grälsjuk.
 
Alltså, jag tycker Maria verkar vettig i övrigt men blev såå irriterad när hon skulle gulla med Alex som hade det såååå jobbigt när alla var så dumma mot honom!! :meh: Han är ju en vuxen man för sjutton, inte tre år utan faktiskt lika gammal som Stina och det var ju inte direkt någon som gullade och klemade med henne förra veckan när hon hade det tufft som storbonde.
 
Jag kan förstå varför hon inte tog ursäkten eftersom den var inte riktigt på riktigt så att säga. Utan ”ja jag vet inte vad jag gjort men ber om ursäkt då för knuffen iaf”. Känns inte som att han menade vad han sa utan bara som sagt för att se bra ut inför de andra.
Men samtligt trots dålig ursäkt sa han iaf ursäkt och det tycker jag hon hade kunnat godta just för att ändå försöka lägga ett sträck över det när de ändå måste bo ihop och troligen jobba tillsammans.

Håller med, kändes inte direkt att det kom från hjärtat, typ ”jag har inget som helst minne av det men ursäkta då!” Men samtidigt behöver de ju som sagt kunna samarbeta framöver så jag hade nog godtagit den ursäkten i det läget.
 
Kim har sjunkit rejält sen han kom till torpet, så jag hoppas att han åker ut.

Sen att de inte gillar Maria och Göran för att de bara gnäller, vad då, de vill ju att saker ska bli gjorda???
Verkar för övrigt vara en drös bortskämda snorungar på Farmen, som inte vill göra någonting....
 
Alltså, jag tycker Maria verkar vettig i övrigt men blev såå irriterad när hon skulle gulla med Alex som hade det såååå jobbigt när alla var så dumma mot honom!! :meh: Han är ju en vuxen man för sjutton, inte tre år utan faktiskt lika gammal som Stina och det var ju inte direkt någon som gullade och klemade med henne förra veckan när hon hade det tufft som storbonde.
Ja han betedde sig som en riktigt cry baby. Hon sa väl även att ”nu får han bli vuxen fort” han är 25-26 alltså borde han varit vuxen i sisådär 7-8 år....
 
Kim har sjunkit rejält sen han kom till torpet, så jag hoppas att han åker ut.

Sen att de inte gillar Maria och Göran för att de bara gnäller, vad då, de vill ju att saker ska bli gjorda???
Verkar för övrigt vara en drös bortskämda snorungar på Farmen, som inte vill göra någonting....
Tycker att Stina har sjunkit mycket med. Hon verkar bara vilja starta massa bråk tyvärr.
 
Kvällens avsnitt:

Efter många diskussioner killarna emellan, så är kontentan hela tiden detsamma: de vill ha ut Stina till varje pris. Efter alla möjliga teorier om vem som slår ut vem så faller trots allt valet ut på stina och alla killar förutstter att Stina kommer åka oavsett vemhon väljer som andrekämpe.
Men varför förutsätter de alla att hon kommer att välja en annan tjej? Någon här i tråden sa att om Stina väljer att gå mot gubben, har glömt hans namn för stunden: hon har ju MEGASTOR chans att slå ut honom? Varför tar killarna inte med det alternativet i beräkningen? Inte ens tjejerna verkar reflektera över det? Masha (som jag fortfarande gillar trots hennes grälsjuka sida) verkar helt bestört och jag anar något drama med henne inblandad då de lite snabbt i avslutningen hade ett litet klipp där hon storbölar bakom någon stängd dörr.

Generellt sett gillar jag nog för tillfället Diana bäst. Rationell, arbetar hårt, deltar inte i paktandet.
 

Liknande trådar

Kultur Första avsnittet släppt - hur känner ni inför matchningarna? 🙂
2 3
Svar
58
· Visningar
3 091
Kultur Är det någon fler som börjat titta? 😊 Jag är positivt inställd efter första avsnittet. Tror för övrigt att den likt förra årets...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 786
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 074
Senast: Fiorano
·
Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
628

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • GVFÖ 2024
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp