Bukefalos 28 år!

FBI öppnar återigen HRC's emailutredning 11 dagar före valet.

Är du verkligen så naiv? Man ser i honom en president man lättare kan kontrollera och provocera...en som lättare kan separera från sina allierade

Det är precis vad jag avsåg. Ett svagare USA i alla internationella frågor. Och ett svagare USA generellt. Det ger öppningar för andra, icke-demokratiska krafter att ta ledningen. Och för andra bättre möjligheter att härja i egna landet utan internationell inblandning.
 
Jaha! -"En käftsmäll mot etablissemanget. Trump har haft rätt rörande opinionsundersökningarna" sa E. Frerrot ang valet.
Svarta, hispanic, ärliga företagsledare, kvinnor, unga.. Ja alla har de röstat på Trump.

Jag är inte ett dugg förvånad.
Ang :HRC finns en teori om anledningen till att Comey backade.
Double jeopardy! Om hon hade åtalats hade Obama friat henne och hade därmed inte kunnats åtalats igen om de har bevisning nog.
Martha Stewart fick sitta i fängelse. Varenda militär, agent eller Assange hade fått livstid för samma brott. Grattis amerikaner!
 
Hur blir Sveriges relation med USA nu när statsministern har spytt lika mycket galla över nästa president som mer än 1/4 av sitt eget folk?
Nu är vi osams med Både Ryssland och USA, fast jag tror att Trump inte är lika odiplomatisk och långsint. Han förstår att det är etablissemanget som styr här. Han har ju kritiserat Sverige för att vara ett politiskt skräckexempel.
Lövfen verkar gilla Saudiarabiens och Turkiets diktaturer bättre än de demokratier som vi borde samarbeta med.
 
Jaha! -"En käftsmäll mot etablissemanget. Trump har haft rätt rörande opinionsundersökningarna" sa E. Frerrot ang valet.
Svarta, hispanic, ärliga företagsledare, kvinnor, unga.. Ja alla har de röstat på Trump.

Jag är inte ett dugg förvånad.
Ang :HRC finns en teori om anledningen till att Comey backade.
Double jeopardy! Om hon hade åtalats hade Obama friat henne och hade därmed inte kunnats åtalats igen om de har bevisning nog.
Martha Stewart fick sitta i fängelse. Varenda militär, agent eller Assange hade fått livstid för samma brott. Grattis amerikaner!
Martha Stewart? Hon fälldes för något HELT annat.
 

Liknande trådar

Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
41 075
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
33 163
Senast: cirkus
·
Äldre Detta är alltså ingen debatt-tråd om rätt eller fel, om för eller emot utan snarare en tråd för de som faktiskt hjälper eller vill...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
17 160
Senast: honung
·
Relationer Behöver få ventilera, väljer att vara anonym i detta. Jag är i en relation sedan två år tillbaka med en man som jag verkligen ser som...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
9 408

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp