Ariel är jättefin!
Tack! Hon fotograferas dessutom dåligt, dvs jag lyckas inte fånga hennes exteriör bra. Blev varse om det när hon var på kärlekssemester både 2020 och 2021. Hingsthållarna undrade varför jag inte tog snyggare bilder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ariel är jättefin!
Hade lite fotografering av hästarna idag. Ariel blev faktiskt inte så förskräcklig på bild, så jag lägger upp här ändå. Vinterpäls kvar och i nedförsbacke. Samt en del mammamage som behöver jobbas ihop.
Visa bifogad fil 116872
Hon ser ju jättebra ut! Inte kantig enligt mig. Då ser min värre ut när han är i rätt hull.
Inte jag! Min är tyvärr lite sliten i framtänderna så det är ingen bra idé. Provade en gång förra året och visst blev hon tom över en dag men stunden hon fick äta hetsåt hon och fick diarré så nej. Det om något som satte tarmfloran ur balans och kunnat ge henne fångFöljdfråga med tanke på diskussionen om hull och övervikt. Är det någon som använder sig av Greenguard på sommaren?
Tack!Jag är så glad att du äntligen verkar ha hittat din häst @Fabian In Memoria
Löshoppning idag i blåsten.
Han tyckte plastbanden var läskiga men efter lite övertalning och godis så var de inte så läskiga längre.
Hoppade inte så högt idag. Men vi ska köra igen på torsdag.
Bästa Halifax Unik!Visa bifogad fil 117035
Tänkte på det med, kan bli otäcka olyckor med felbedömning med den bakre bommen lägre.Är det kameravinkeln som luras eller är oxern byggd åt fel håll?
Jag längtar tills jag ska löshoppa Leia, måste bara bestämma mig för om jag ska ha infångare eller köra fritt.
Är det kameravinkeln som luras eller är oxern byggd åt fel håll?
Jag längtar tills jag ska löshoppa Leia, måste bara bestämma mig för om jag ska ha infångare eller köra fritt.
Ni kan vara lugna, den är inte felbyggs. Första bommen är lite böjd till höger så därför luras den lite.