Flyttade gränser på buke?

Sv: Flyttade gränser på buke?

Ja , du trodde väl inte att det hade hänt något nytt :angel:
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Jag vet inte om jag fattat allt själv eller rätt, men här kommer resumen´
Hm, jag högg lite skämtsamt på Mallis/Ärlig/Polo ang en kommentar hon skrev i den omtalde tråden som nu är borttagen(?)...
Tyvärr var det Snuffsans tråd jag högg om (Bilder på Mallfoy) och helt plöstsligt tar Snuffsan det väldigt personligt och tror jag hoppat på henne om något, vilket jag då en bunt gånger talade om igår att så var inte fallet... som hon då tydligen inte fick med sig..
Sen kommer Felskapad in och svammlar om Surrande Humlor och tar Snuffsan i något sorts försvar osv... vilket slutar med att felskapad via smilys både äter upp mig, sätter på mig och slår ihjäl mig... samtidigt som hon säger att jag behöver läxas upp...

Själv fattar jag ingenting som vanligt? Och Mallis, jar inte ens tagit lite illa upp..?? :D
Konstigt detta! :eek:
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Humelibumlan skrev:
Ja? :angel: Du talar numera med en död Humla! ;)
Sen kan man ju säga att vi kanske ska vara glada att det var i den ordningen? ;)

Förlåt :rofl: Humlan men "sätta på" ....... :rofl: :D :o
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Men snälla Hummlan, det är väl ändå Gammelns tråd denna tråden handlar om. Nu ska du dra in mig och min tråd i detta IGEN.
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Snuffsan skrev:
Men snälla Hummlan, det är väl ändå Gammelns tråd denna tråden handlar om. Nu ska du dra in mig och min tråd i detta IGEN.
Men snälla Snufsan, jag svarade Naffa, på hennes fråga om varför jag vart så arg...
Dessutom handlar väl denna tråden om Ia_s tråd?
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Jag har helt tappat bort mig? Vem handlar allt detta om?
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Narcissa skrev:
Jag har helt tappat bort mig? Vem handlar allt detta om?
Äh, du har varit borttappad länge ;) :p
Det handlar om mitt dåliga skämt till dig, som du tydligen missade/inte tog illa upp av.. :D
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Vilket skämt då? Jag brydde mig nog inte så mkt.... ;-)
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Narcissa skrev:
Vilket skämt då? Jag brydde mig nog inte så mkt.... ;-)
*Funderar* Du kommenterade i ia_s "partytråd" något likande att det var ganska "kul" att läsa dessa trådar om inbördes beundrad... Och jag svarade dig att "din" grattis tråd var oxå väldigt intressant..
Nu var det ju Snuffsans bildtråd jag råkade hänvisa till... Därav livet! ;)
Men tyckte fortfarande att det var kul att se fina bilder på dig och fuxen... Så det var lixom bara ett litet retsamt "Naffs" på dig, i all vänskaplig mening!
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Hehehe...ok...tack då..tror jag... ;-)
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Ja ja nu glömmer vi det och movar on......

/fio
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Rufsan skrev:
Ja ja nu glömmer vi det och movar on......

/fio
shv.gif

ja det finns ju bättre och roligare trådar numera ;) :angel:
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Rejält_felskapad skrev:
Stopp, så långt hann jag faktiskt aldrig.
Men för att göra listan komplett,
lieb24.gif
Din lilla necro.. :p ;)
Men vad var det de där röda gjorde då? Tyckte minsann det såg ut som den satte på den andra?
 

Liknande trådar

Samhälle Visst inte riktigt var jag skulle lägga tråden så om den ligger fel kan en mod flytta den...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
3 429
Senast: MJLee
·
  • Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
73 883
Senast: Mineur
·
  • Låst
  • Artikel
Oro
Dagbok Ibland fastnar jag i någon hopplös känsla av att alla människor är så hatiska och jag känner mig så obekväm i dagens samhälle. Det är...
Svar
3
· Visningar
978
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Visste inte vilken rubrik som passade bäst så moderator får flytta om tråden ligger fel. Jag har efter alldeles för många år och för...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
21 745
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp