Flyttade gränser på buke?

Sv: Flyttade gränser på buke?

*lånar*


Hej...nån som vill ha en kopp kaffe :D
12_4_38.gif
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Nej men gärna en burk flexijoint , går det bra! :D
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Ja betsy, det var bitskt faktiskt, jag erkänner, flåt :o

I mitt första inlägg hänvisade jag till dem som kände sig träffade, vilket du svarade på, igentligen var det inte dina inlägg i sig, utan hela "jakten" på att leta fel.

Det jag ser här inne, fel eller rätt, är att personer som varit inblandad en mycket hätsk diskussion tidigare, fortfarande är bittra och letar fel hos de som var inblandade då.. Jag förvånas över att man aldrig kan lägga ner...

Men som sagt, jag menade inte att kalla just dig kärrring, finns gott om andra att kalla det (mig inkl ibland) ;)
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Man blir inte avstängd för ingenting. Om du inte fattat det har du missuppfattat hela poängen med avstängningen.
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Var snäll och uttala dig inte om vad jag fattar eller inte fattar. Du vet inte hur mitt fall ser ut och när du inte gör det är det ingen bra ide att frågasätta.

Dessutom kommer jag hålla mig borta från bråken här så du behöver inte bry dig.
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Hur kan du hålla dig borta från bråken när du inte ens vet varför du blivit avstängd?
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Snuffsan skrev:
Precis. Hummlan försökte blanda in mig i det igår och ge mig skulden, och jag har inte heller något med det här tjaffset att göra.
Sitt för fasen inte här och ljug!!!! :eek: Har inte blandat in dig i något alls och att säga det är t o m under din värdighet! :mad: :mad: :mad: Att du tar åt dig för ett litet HUGG på Mallis, är upp till dig, sitt inte och säga att jag hetsade upp dig....
Jag skojade med Mallfoy/Ärlig/Polo/Narcissa och även om skämtet inte gick hem eller igenom, vilket jag upprepade gånger försökte få dig att förstå redan igår...
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Rufsan skrev:
Blanda inte in mig i detta för jag har inte deltagit i någon tråd på rätt länge.
/fio som tänker stå utanför allt tjafs denna gång
Har så svårt att hålla reda på alla nya användarnamn, så jag antog bara att du var med! ;) :p
BER OM URSÄKT FÖR DET! :o Innan någon mer blir upphetsad!
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

slice skrev:
Oavsett hur man gör finns det alltid en liten clique som har gjort det till en grej att misstolka och läsa mellan raderna.

Det borde väl du veta.
Börjar märka det... Trots citatsvar.. :smirk:
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Humelibumlan skrev:
Har så svårt att hålla reda på alla nya användarnamn, så jag antog bara att du var med! ;) :p
BER OM URSÄKT FÖR DET! :o Innan någon mer blir upphetsad!

Ursäkten godtas ;)
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Va..f-n..
Här har man häcken full med avskilda föl och förvirrade f.d. morsor som skriker överallt om nåt i stil med:
-VAR är min unge!!!Vavava??? :mad:
-Jag VILL INTE bo brevid den där..skatmärren.. :mad:
-Varför ska jag gå i den här hagen för???
-Snåljåp..häromdagen var det mycket mer i min krubba..ju..har du hål i havreskopan?? :eek:

Och här sitter ni inne vid databurkarna och tjafsar om nåt.. :D
Kan nån dra igenom en komprimerad version??

AM
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Allt står ju redan i denna tråden
 

Liknande trådar

Samhälle Visst inte riktigt var jag skulle lägga tråden så om den ligger fel kan en mod flytta den...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
3 429
Senast: MJLee
·
  • Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
73 882
Senast: Mineur
·
  • Låst
  • Artikel
Oro
Dagbok Ibland fastnar jag i någon hopplös känsla av att alla människor är så hatiska och jag känner mig så obekväm i dagens samhälle. Det är...
Svar
3
· Visningar
978
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Visste inte vilken rubrik som passade bäst så moderator får flytta om tråden ligger fel. Jag har efter alldeles för många år och för...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
21 745
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Vikt och hälsotråd 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp