Fölvakargänget

Men vad bra det går för mig just nu, kameran har slagit ifrån igen. Pappa jobbar antar jag tänkte inte på om han åkte förbi ikväll eller inte så bara dra på sig byxorna och åka och fixa det. En liten nattlig tur har väl aldrig skadat någon 😂 Var f#n likadant förra året att jag fick åka mitt i natten och fixa det. Förstår inte varför den krånglar nu.
 
Problemet löst batteriet i modemet hade laddat ur. Troligtvis har jag min kokosnöt lyckats komma åt kablen så den inte laddar. Grattis så Mamma mu inatt kniper du matte orkar inte köra mer bil just nu 😂

Förövrigt såg hon mycket förvånad ut, ville bli kliad i pannan och mellan öronen innan jag fick gå ut från stallet igen.
 
@Fritidsryttare var i Småland bor du? Jag är också smålänning (utanför Vetlanda) och bor du i närheten av mig kan jag också ställa upp om det kör ihop sig. ❤️
Jag jobbar bara några dagar till och sen är jag ledig för fölvak i 8 v!😉
Tack så snällt, Vetlanda är relativt nära. Förhoppningsvis ska det lösa sig, men väldigt skönt att veta att det finns lite alternativ 🙏🙏
 
Idag hade Doris som en liten vaxpropp på ena spenen, sen kom jag på att det ev.kunde vara från igår när vi kollade innehållet i juvret, som då va genomskinligt och klibbigt? 🤔 kan det vara torkat genomskinligt? 🤔
 

Bifogade filer

  • 68E92D4D-A810-4A31-9D3F-5F3DC2ED2696.jpeg
    68E92D4D-A810-4A31-9D3F-5F3DC2ED2696.jpeg
    245,2 KB · Visningar: 36
Idag hade Doris som en liten vaxpropp på ena spenen, sen kom jag på att det ev.kunde vara från igår när vi kollade innehållet i juvret, som då va genomskinligt och klibbigt? 🤔 kan det vara torkat genomskinligt? 🤔
Det kan absolut vara från när ni kollade innehållet igår. Är det väldigt klibbigt så bildas det kristaller om det är nån 💧 som stannar precis vid öppningen.
 
Min har nån mjölkig flytning idag (tänk nyseminerad...) och har mer stänk på benen plus kristaller. Ingen mjölk dock. Jäkligt slapp på höger sida av svansen och tycker spenarna är utfyllda. Vet inte hur jag ska tänka angående flytningen, det är inget jag observerat innan, det droppar lite om henne, slemhinnorna är ljusa och fina...
 
Här knölar madame på. Verkar inte jätte intresserad av mat, dock ätit upp allt kraftfoder. Hon har ju tappat rumpan senaste 3 dygnen och vaggar fram. För hennes skull Hoppas jag snart att detta är klart 💕 Hon är tung och otymplig just nu och har svårt och lägga sig.

Matte har larm en gång i timmen, tittar serier och halvsover.
 
Vad roligt att vissa av er faktiskt ser lite action i kameran om nätterna! Det mest dramatiska som hänt de senaste 7 timmarna är att min tittade sig mot magen tre (3) gånger kl 23. Därefter flyttade hon sig 2 meter bort och somnade om. Det blåste väl kallt om rumpan eller nåt...
 

Liknande trådar

Avel Mitt sto är på dygn 297 och har idag börjat läcka mjölk, den är vit men relativt genomskinlig. När jag hade en droppe på fingret så...
Svar
5
· Visningar
903
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
720
Senast: Halcyon
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 329
Senast: MiaMia
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 078
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp