Bukefalos 28 år!

Fölvakargänget

Här har allt varit helt lugnt sedan hennes "attack" härom kvällen. Kollat med jämna mellanrum i kameran inatt men hon har bara sovit. Kollade juvret igår kväll och det har växt till sig rejält på kort tid så något händer ju med henne. Halva spenen hade fyllt ut, men hon hade bara en pyttekristall på ena.
 
Är den snäll o kommer på dagtid kan den få välja mellan badminton, Lumuhlen eller Kentucky.
Kanske därför juvret sluta droppa, den drog sig tillbaka för att fundera över alternativen.
Onsdag kväll skulle vara bra, kanske funderat klart tills dess. Då är jag hemma om hjälp skulle behövas och vi hinner göra en foalcheck på torsdag. Bra plan! Hälsa fröken det❤️
 
Om kattungen är så envis innan den ens fötts, hur envis kommer den inte va när den kommit ut då?
Jag fick ett kolsvart föl ur mitt isabellfärgade sto förra året. Hävdar bestämt att det är för att hon bakades så länge att hon blev bränd (föddes på dygn 349)

129094677_256126059587612_573703972690457920_n.jpg
 
Majsan drog något sorts gnägg/skrik blandning så jag hoppa ur skinnet typ 😅 Hon låg ned och pusta och stånka och rätt var de var så drog hon av det ljudet. Antar att hon har ganska rejäla förvärkar och där med gör det ont i mellan åt. Märks att hon varit mer irriterad sista två nätterna.
 

Liknande trådar

Avel Mitt sto är på dygn 297 och har idag börjat läcka mjölk, den är vit men relativt genomskinlig. När jag hade en droppe på fingret så...
Svar
5
· Visningar
963
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
772
Senast: Halcyon
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 464
Senast: MiaMia
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 290
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp