Bukefalos 28 år!

Fölvakargänget

Mamma mu blev utsläppt i regnet imorse, gissar att hon är arg som ett bi 🐝 Hon hatar när det regnar. Men det får komma in tidigt om det inte avtar, regnet behövs om hon vill ha hö och bete i sommar.

Hon åkt knappt något hö på hela natten, någon stund här och där men sen var det mycket försöka kissa, kolla sig mot magen, sparka sig i magen, slå med svansen/lyfta på den och stå och stirra i tomma intet. Så nu du madame vi hejar på dig ❤️❤️
 

Liknande trådar

Avel Mitt sto är på dygn 297 och har idag börjat läcka mjölk, den är vit men relativt genomskinlig. När jag hade en droppe på fingret så...
Svar
5
· Visningar
943
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
745
Senast: Halcyon
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 437
Senast: MiaMia
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 186
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp