Bukefalos 28 år!

För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kommer dock ihåg den gången jag glömt legget och killen i kassan skulle neka mig. Då träder snubben bakom mig i kön in:
"Seriöst vem under 20 köper detta!?" och pekade på min radda av italienska årgångsviner, sherry, portvin och prosecco. Svar: knappt ngn under 70

Hahahaha! Åh jag var så glad för några år sen när jag slapp visa leg för första gången på systemet å sa det till min dåvarande pojkvän varav han typ "ja men de va väl *nått namn* som satt i kassan" då var det alltså en kompis till han som jag helt missat att den existerade typ.
 
Irriterar mig på att grannens hund skällde för någon minut sedan. Nog för att det är helg, men jag uppskattar inte skällande dygnet runt för det och absolut inte kl 01:30 :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
814
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 594
Senast: miumiu
·
Samhälle Så var det dags för den årliga plågan och ångesten hos våra fyrfota vänner över det helvete som fyrverkerier innebär. Hur förbereder ni...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
5 524
Senast: Sel
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 342
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundbeteende
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp