Bukefalos 28 år!

För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_0398.jpg" alt="IMG_0398.jpg" border="0">
 
Sitter i soffan med tända ljus och ätit lite smaskigt , barnen sover snällt :up: och gubben är iväg på julbord med övernattning och kommer hem imorgon så endast vovven, kattan å jag är vakna *njuter* av ett tyst och stilla hus och bara myser!
 
Ikväll var det dårarnas julafton både till och från Norrköping. Tänk om vissa kunde hålla sig borta från vägarna som varken kan hålla hastigheten utan "pumpkör" och sen när det blir tvåfiligt vinglar som värsta fyllona så det inte går att köra om. :banghead:
 
Alltså, jag slutade röka när jag blev gravid, har inte feströkt sen förra sommaren, och idag är jag helt löjligt röksugen. Wtf liksom?
 
Nyduschad och ser ut som en kokt kräfta :p Fördelen med lägenhet är ju att man kan duscha vaaarmt så länge man vill :D

Funderar om jag ska in på systemet imorgon, ska på julfest/klassfest imorgon kväll.. Temat Classy Christmas with a twist, klädförslag mottages tacksamt :cautious: Blir att åka tåg hem, så vill inte dricka för mycket (=jag skämmer ut mig och får tillbringa hela tågresan hängandes över en papperskorg) men man vill ju inte bara låta bli all alkohol :crazy: Vilket i-landsproblem man har...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
805
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 572
Senast: miumiu
·
Samhälle Så var det dags för den årliga plågan och ångesten hos våra fyrfota vänner över det helvete som fyrverkerier innebär. Hur förbereder ni...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
5 468
Senast: Sel
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 247
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp