Bukefalos 28 år!

För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu får ni allt starta en ny tråd! Jäkla skrivande på er hela tiden! Har ni inget liv :mad:

Jag drog iväg helt oplanerat och tränade lite dart med en klubbkompis i 2 timmar, jag var rastlös, ensam, överigen och uttråkad så jag drog iväg. Nu är jag hungrig :(
 
Efter en minst sagt händelserik dag, läs kaos och katastrof :meh: och som slutade med att jag nästan missade tåget till Stockholm är jag nu äntligen hemma. Oh ljuvlighet, älskar min lilla lägenhet, snyft, vill inte hyra ut egentligen. :( så underbart utan insyn, slafsar runt i en urgammal kofta jag grävt upp och äter nu fish and chips från ett riktigt sunkställe på Gullmarsplan!
.
 
Jag blir alltid leggad, till och med då jag köper energidryck ibland, fast energidryck var nog nått år sen iallafall :o

Kommer dock ihåg den gången jag glömt legget och killen i kassan skulle neka mig. Då träder snubben bakom mig i kön in:
"Seriöst vem under 20 köper detta!?" och pekade på min radda av italienska årgångsviner, sherry, portvin och prosecco. Svar: knappt ngn under 70
:rofl:
 
Valpklor klippta, hundar rastade, tänder (mina :p ) borstade. Nu ligger vi i sängen. Hoppas på en natts god sömn nu. Godnatt buke!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
814
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 593
Senast: miumiu
·
Samhälle Så var det dags för den årliga plågan och ångesten hos våra fyrfota vänner över det helvete som fyrverkerier innebär. Hur förbereder ni...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
5 524
Senast: Sel
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 337
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp