Bukefalos 28 år!

För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag börjar på allvar fundera på att regga mig där ja med, har du lagt upp bilder där eller bara en presenation (om du inte vill skriva här, skicka ett pm). *från en som är nyfiken*
En kort presentation för att sålla bort de som inte tål barn :D och lite bilder, men inte några "utmanande" eller så. Skriver sällan till nån själv utan svarar på de vettiga mail jag får :p
 
Förresten, hur mycket "krav" vågar man skriva i en presenation på t ex dejtingsida, tänker om man letar efter en kille som inte röker/snusar/super, snäll, snygg, händig... eller ska man hålla det väldigt basic och hoppas på det bästa? :p
 
Förresten, hur mycket "krav" vågar man skriva i en presenation på t ex dejtingsida, tänker om man letar efter en kille som inte röker/snusar/super, snäll, snygg, händig... eller ska man hålla det väldigt basic och hoppas på det bästa? :p
Det bästa är väl att gå in med ett öppet sinne, kan ju vara att rätt man inte passar in på alla "krav"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
824
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 618
Senast: miumiu
·
Samhälle Så var det dags för den årliga plågan och ångesten hos våra fyrfota vänner över det helvete som fyrverkerier innebär. Hur förbereder ni...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
5 581
Senast: Sel
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 366
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp