Från förhållande till kk

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad baserar du det på? Vad är destruktivt?
Baserat på vad du skrivit i olika trådar samt i kombo m egen erfarenhet.

Destruktivt är när det inte är bra. Att relationen inte gynnar individen på ngt vis. Kanske tror det genom att inbilla sig det, lura dig själv. Det underminerar människan själv i dess mående.

Vi är nog många här som gått igenom liknande o lärt oss att vissa relationer är destruktiva o det är inget som man ska behålla.
 
Va bra. Sluta å skriv i tråden är du snäll. Du kommer inte med någon positiv energi ändå

Som jag sa, du äger inte tråden även om du startat den (jag rekommenderar att du läser på om Bukefalos regler). Sedan skiter jag högaktningsfullt i ditt försök att uppfostra mig, vill du hålla en monolog eller endast blir struken medhårs rekommenderar jag en blogg. Inte femtielva trådar på ett diskussionsforum. Det är dessutom rätt fult att använda andra för sin lilla egotripp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 176
Senast: Sassy
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 378
Senast: Shaggy
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 106
Senast: Whoever
·
Relationer Jag undrar varför många vill ha någon att vara ihop med. Vad är det med tvåsamhet som är så eftertraktat? Många har det ju trots allt...
25 26 27
Svar
526
· Visningar
28 530
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp